Facebookstatuser - igjen

Rattatai

Glad i forumet
En av mine fb-venner: "Ånei, har forsovet meg så innmari nå!"
Jeg tenker i mitt stille sinn...men likevel tar du deg tida til å inn på facebook?

En av mine fb-venner: "champagne og rødvin på senga sammen med verdens beste mann:-) Kan det bli bedre? Nei! :-)"
Jeg tenker i mitt stille sinn...jo..om du logger av facebook nå så..[;)]

Hender det ofte at dere ser facebookstatuser dere har meget lyst til å kommentere men lar være for ikke å være frekke?

(Men må få sagt at mine faceookstatuser er på ingen måte bedre enn andres altså[;)])

Hehe tanker akkurat det samme som deg.

En gammel klassevenninne av meg skrev på facebook at hun nå var forlovet med sin kjære. Dette er 3. gang hun forlover seg så jeg hadde veldig lyst å skirve alle gode ting er 3[8D]

ORIGINAL: **Emmeline**

En gammel klassevenninne av meg skrev på facebook at hun nå var forlovet med sin kjære. Dette er 3. gang hun forlover seg så jeg hadde veldig lyst å skirve alle gode ting er 3[8D]

Hehe..ja [:)]

*fnis*

ORIGINAL: **Emmeline**

....og på det 4. skal det skje![8D] Hehe!

HAHAHA.. JAA!

S*** **** - Sover !! (åssen kan du sove når du sitter på fb?)
T*** *** - Er på hockey kamp, send mld! (det er du vel ikke,for de har ikke nett i hallen.. men du skal vel kanskje på kamp)
S*** **** - Ost,kjeks og vin med kjæresten! <3<3 elsker deg utrolig masse!! gleder meg til sengekos etterpå<3 (så spennende! kunne ikke brydd meg mindre)

Eller sånne

''Åååååååh fy faen jeg hater deg så jævlig!!''
*hver hater du?*
''Det kan jeg ikke si'' eller ''vi tar det i chatten!!''

LOL

Eller: Så dritlei av jobben nå, men endelig helg! Drikking i kveld noen?

Javel? flott at du er så lite selektiv med hvem du velger å legge til som fb-venner at du nettopp delte dette med 740 venner inkludert sjefen din da?[8D]

Hehe, er mange slike, ja.[8D]

ORIGINAL: Rattatai

Eller: Så dritlei av jobben nå, men endelig helg! Drikking i kveld noen?

Javel? flott at du er så lite selektiv med hvem du velger å legge til som fb-venner at du nettopp delte dette med 740 venner inkludert sjefen din da?[8D]

hahaha

Regner med dere vet det finnes Facebookapps til mobiler, og at folk kan oppdatere døgnet rundt med datatrafikk aktivert på Mob...?

Trenger ikke å sitte foran pc'n vett, men kan oppdatere på bussen, i senga, mens man er på tur, i hockeyhallen... [;)]

ORIGINAL: hissigproppen

Regner med dere vet det finnes Facebookapps til mobiler, og at folk kan oppdatere døgnet rundt med datatrafikk aktivert på Mob...?

Trenger ikke å sitte foran pc'n vett, men kan oppdatere på bussen, i senga, mens man er på tur, i hockeyhallen... [;)]

Selvfølgelig, men det er likevel imponerende at folk kan oppdatere mens de sover f. eks. Og det tar en person et ekstra minutt å gå på nett og oppdatere statusen sin om de er alt for sent på vei til jobb, selv om det er mobilen de bruker. (Om de sitter på tog/buss e.l så bruker de jo ikke ekstra tid på det så klart, men om de kjører/ går/ sykler)

ORIGINAL: rockn roll fiskeboll

Regner med at hvis jeg skriver kosekveld med kjeresten at folk sjønner at det er det som er planen. Eller at en skriver er på kino og så logger av og går [:-][8D]

sånn tenker jeg å.. [8D]

ORIGINAL: Rattatai

Selvfølgelig, men det er likevel imponerende at folk kan oppdatere mens de sover f. eks. Og det tar en person et ekstra minutt å gå på nett og oppdatere statusen sin om de er alt for sent på vei til jobb, selv om det er mobilen de bruker. (Om de sitter på tog/buss e.l så bruker de jo ikke ekstra tid på det så klart, men om de kjører/ går/ sykler)
Flisespikkeri much? Om noen skriver sover, så kunne de sikkert skrevet "skal sove".

1 min ekstra å oppdatere.. Min app er raskere enn det for det meste.
Om man sykler eller kjører bør man jo ikke bruke mobilen, men mens man går til bil/sykkel? Eller mens man pusser tennene kanskje?

Jeg er en av de som kan finne på å oppdatere at jeg har forsovet meg. Da skjer det gjerne mens jeg spiser, eller går eller tar offentlig transport...

I dag hadde kollegaen min logga seg på Facebook for å se om jeg hadde laget oppdatering, for jeg var sein. Hadde forsovet meg, men ikke oppdatert [:D]

Når folk skriver ting "på senga" antar jeg at samboer/ektefelle kanskje er på do, henter det de evt skal kose seg med eller rett og slett sover.

Er heller andre statuser som ville fått meg til å heve øyenbryna [:)] men vi er alle forskjellige.

Hehe ok[:)]

Men da er det bilde av en mob. ved statusen[;)]

her om dagen ble jeg vitne til noe interessant :

En kvinnelig bekjent av meg hadde opplevd at en av hennes veninner hadde spredd ut usanne rykter om henne - at hun var sammen med en gift mann som var i samme forening som henne .. Denne damen ble fly forbanna og skrev på fb statusen : Til deg som sprer usanne rykte rom meg ! skjerp deg! hater sånne kjerringer og ønsker dem dit peppern gror !

og gjett hvem som kommenterte like etterpå med følgende innleg :

åå du kjære .. så grusomt å bli utsatt for rykter.. hater sånne kjerringer jeg også

enten så skjønte hun ikke at statusen var myntet til henne eller så er folk rare [:D]

ORIGINAL: TinaCeline

Men da er det bilde av en mob. ved statusen[;)]

Ikke hos meg, jeg bruker internett på telefonen..og går på face[8D] Går jeg via face.app eller typ iphone/android thingie, står det der da. Som nå, sitter jeg på hvalis med ipod'n..og det syns ikke akkurat på face når jeg skriver[8D]

Ååå haater sånne som denne:

A: Det kan ikke bli verre nå :(
B: Stakkars vennen, hva har skjedd??
A: Vil ikke skrive det på face

Sier du A må du si B liksom!! Er for nyskjerrig for dette..[:@][:D][:D]

Back
Topp