Facebook

namba

Forumet er livet
Er det ikke sånn at det kommer opp på høyresiden av skjermen når noen legger ut bilder lenger? Hvordan får man med seg når andre legger ut bilder lenger nå da?

Jeg har lagt ut skrytebilder nå.[:)]

Ja, det er litt dumt....[&:] nesten ingen som har sett mine heller [8D] Skal se på dine nå som jeg vet det ja [;)]

Nå skal jeg inn å se om jeg finner dine også[;)]

Så teit..? Jeg har ikke fått det med meg heller.. Jeg la ut en video nettopp som jeg syns var veldig morsom.. [:D]

Om du har statusoppdateringer som startsiden din der så kommer det opp på veggen sammen med dem, men man får jo bare opp de siste statusoppdateringene til venner, så om man har vært avlogget noen timer så kan man jo ha flere hundre... 

vet man får det på nyhetsoppdateringer, men de forsvinner jo så fort... før så stod det en rad med bilder folk hadde lagt ut og sånn på siden....men de forandrer jo stadig vekk, så kan jo hende det kommer noe lurere senere igjen...[8D]

Om man er på siden som heter nyhetsoppdateringer, og på venstresiden der ligger det en liste med knapper;
nyhetsoppdateringer
bilder
koblinger
etc.

Trykker man på bilder der får man opp alle bilder som er lagt inn av vennene... men så må man huske å gjøre det da [8|]

Jeg la ut en video i går forresten av vesle badeløven vår

ORIGINAL: Almyrida81

Så teit..? Jeg har ikke fått det med meg heller.. Jeg la ut en video nettopp som jeg syns var veldig morsom.. [:D]

den hvor Sindre får Maren til å le? Jeg fikk opp den på veggen min da jeg logget på, og kommenterte den også...

Nå må jeg inn og se igjen.[:)]

Back
Topp