Facebook

SaChLe

Blir kjent med forumet
Siste jeg gikk gravid ble det laget en egen lukket gruppe på facebook med alle som ønsket å være med.

Er det laget en slik nå?

Men du mente kanskje om vi her inne hadde laget en? Den over er vel generell?

Men noen som vet om vår gruppe har laget oss FB gruppe..? Husker det var prat om det er gang, men at det blir litt senere hadde vel folk erfaring med :) jeg meldte meg inn i den linket over nå, men det blir litt vanskelig å få nærhet til folk når det et 3-400 stykker. Derfor jeg liker denne gruppen, da er vi en liten gjeng, og det er lettere å holde oversikt og bli kjent med hverandre :) Men jeg liker samholdet, ikke bare bruke det til praktiske ting..

Det ble laget en tidlig i høst, men hun som opprettet den har mistet. Tror ikke at gruppen er aktiv. Jeg er ikke medlem selv, men tror den heter Termin junibarna 2022.

Kanskje noen vil lage en ny :D

Det ble laget en tidlig i høst, men hun som opprettet den har mistet. Tror ikke at gruppen er aktiv. Jeg er ikke medlem selv, men tror den heter Termin junibarna 2022.

Kanskje noen vil lage en ny :D
Jeg er også medlem av den, men siden den alt er der så kan man kanskje heller gjøre den aktiv enn å lage enda en ?

Jeg er også medlem av den, men siden den alt er der så kan man kanskje heller gjøre den aktiv enn å lage enda en ?
Eneste ulempen er vel at ingen andre kan bli medlem, hvis det ikke er flere adminis da?

Back
Topp