Facebook

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, vi kommer ikke til å annonsere graviditeten på Face, men når familien er komplett i august, legger vi nok ut et bilde;)

Når det blir vår tur tror jeg at vi annonserer. Men det blir etter oul og etter at vi har fortalt det til familie og venner. Forstått det slik at det er "in" å annonsere først når babyen har kommet, men så lenge tror jeg ikke vi klarer å vente :p

Før var det nærmest konkurranse i å annonsere alt mulig rart på Facebook så tidlig som mulig. Nå har det heldigvis snudd litt, men veldig mange venter til barnet er født med å si noe. Sist annonserte vi det etter Oul i uke 19 og det syns jeg egentlig var akkurat passe. Mulig vi gjør det samme nå, men kjenner jeg har mye mindre behov for å gjøre en greie ut av det. Både på fb og når vi forteller det. Syns rett og slett det er litt kleint om man lager en kjempesensasjon utav det foran familien, men det kommer jo an på både en selv og de man forteller det til da ;) Venner og familie vi er med får jo vite det før fb og bekjente uansett.

Når det blir vår tur tror jeg at vi annonserer. Men det blir etter oul og etter at vi har fortalt det til familie og venner. Forstått det slik at det er "in" å annonsere først når babyen har kommet, men så lenge tror jeg ikke vi klarer å vente :p

Nå følte jeg meg veldig "in", takk for det! Vi annonserte bilde av storesøsken med baby for både 7 og 4 år siden og ingen graviditet. Jeg tenker at de av vennene mine som er interessert i om vi venter flere får vite det i det ekte livet, mye hyggeligere! Synes vi:joyful:

Nå følte jeg meg veldig "in", takk for det! Vi annonserte bilde av storesøsken med baby for både 7 og 4 år siden og ingen graviditet. Jeg tenker at de av vennene mine som er interessert i om vi venter flere får vite det i det ekte livet, mye hyggeligere! Synes vi:joyful:
Haha, vært med på å starte denne trenden du da! :D Nei, altså, jeg tenker at det er jo forskjellig hvilket forhold man har til Facebook, og hvem man har der også da. Jeg vil også fortelle mine nærmeste venner og familie personlig, samt kollegaer, men har også mange venner og bekjente som jeg ikke ser så ofte, som godt kan få vite det via face. Bor på et lite sted, så jeg får heller bekrefte ryktene i stedet for at de skal ta av ;)

Tipper vi kommer til å poste det på Facebook, men kommer til å vente en stund enda :)

jipp men ikke enda. etter UL i uke 13 tenker jeg

Jeg tror jeg vil si det på Facebook.. Men det blir nok en stund til enda, mest sannsynlig rundt tiden for ul.. Sist la vi ut et par-bilde fra en ferie der magen syntes.. Får se hva det blir denne gang :)

Nei, jeg tror jeg venter til etter fødselen. Siden vi venter nr 5 regner jeg med en del negative reaksjoner, og det trenger jeg ikke i livet mitt...

Kommer ikke til å poste noe på face før babyen er ute, da blir det vel et bilde :-) Jeg deler sjeldent noe på fb

Mannen vil at vi skal annonsere det på Facebook når vi er forbi uke 12. Han har alle mulige planer og ideer om hvordan han vil at vi skal annonsere det :-P Og om han brenner så mye for det så skal jeg heller bli med på det. Selv har jeg en "anonym" instagramkonto som jeg allerede har fått gleden av å dele på :-) Det holder egentlig for meg..

Nei, tror nok ikke vi kommer til å dele det på Facebook. Ingen av oss deler så mye på Fb uansett, så for meg hadde det blitt litt rart hvis vi skulle gjøre det der og de vi har mye kontakt med får vite det uansett. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp