Facebook

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mannen er mer ivrig der enn meg, så han kommer sikkert til å gjøre det... Jeg kommer ikke til å gjøre det selv!

Nei, ikke så veldig komfortabel med å dele så mye på Facebook, ikke mannen heller:p

Trorjeg skal vente til etter oul :)

Tja, jeg er ikke helt sikker faktisk. Hadde vært kjempe gøy å legge ut et bilde i august når babyen har kommet uten å gi indikasjoner på at vi venter barn før :p Jeg deler ikke så mye på Facebook uansett, men om vi skulle dele det så venter vi definitivt til etter oul hvertfall :)

Komme til å si det etter jeg har vært på ul, litt over 11 uke :)

Har ikke tenkt på det faktisk, men mulig ja hehe,kanskje legge ut bilde etter ul :)

Har et bilde klart allerede, og kommer til å si det etter oul

Tenker å si det etter ul, men hadde vært utrolig morro å klart å la være å heller lagt ut bilde av foten eller handa når vesle kommer til værden. :)

Ja tror det, etter uke 12! Datteren kom med søteste tegningen av hele familien og babyen idag, så tror jeg må publisere den når tiden er inne :)

Ja tror det, etter uke 12! Datteren kom med søteste tegningen av hele familien og babyen idag, så tror jeg må publisere den når tiden er inne :)
Det var sånn vi anonserte det sist; niesen min hadde tegnet tante med baby i magen (og den tegnet hun mnd før jeg ble gravid, faktisk!) :)

Jeg har lyst til å vente til etter oul denne gangen. La det ut ved 12 uker sist, men nå holder vi på det litt til. Kommer til å si det til våre nærmeste før det da :)

Regner med at vi gjør det :) Når, vet jeg ikke

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp