FACEBOOK

frkmadelen

Januar 2015
Da tok vi steget å legge ut graviditeten på facebook :) Dette er noe vi har vært litt fram og til bake med. Men etter vi fikk vite kjønnet føltes det riktig å legge det ut :)

Så kjøpte et par blå baby converse sko og la ut bilde av disse :)

Flere som har offentliggjort graviditeten? :)

Vedlegg

• IMG_20140831_203549.jpg
    IMG_20140831_203549.jpg
    909,7 KB · Visninger: 77
Så koselig måte å gjøre det på :)

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Da tok vi steget å legge ut graviditeten på facebook :) Dette er noe vi har vært litt fram og til bake med. Men etter vi fikk vite kjønnet føltes det riktig å legge det ut :)

Så kjøpte et par blå baby converse sko og la ut bilde av disse :)

Flere som har offentliggjort graviditeten? :)
Så søte, men de så mer svarte ut?
Vi la ut bilde fra OUL :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Så søte, men de så mer svarte ut?
Vi la ut bilde fra OUL :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Ja, satt på en svart hvitt effekt :)
Tror alle andres OUL bilder ble bedre enn våres, for på mine ser man nesten ingenting :p

Ja, satt på en svart hvitt effekt :)
Tror alle andres OUL bilder ble bedre enn våres, for på mine ser man nesten ingenting :p
mine oul bilder ble ikke fine heheh .. hu var alt for urolig til å få no fint no:p

Har hintet litt som mange har skjønt, og etter OUL la vi ut bilde av magen min, sambo sine hender rundt den og ett par rosa sokker. Teksten var at de vil være i bruk fra slutten av januar :) drømte om rosa sokker natra før oul, så det var det første jeg kjøpte :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi la ut dette bilde med teksten at vi gleder oss til det siste sokkeparet blir tatt i bruk i januar

Vedlegg

• 20140809_174754.jpg
    20140809_174754.jpg
    70,7 KB · Visninger: 62
Så gøy! Artig måte å gjøre det på:) Selv ønsker vi ikke dele graviditeten på facebook, så her må den gode gamle jungeltelegrafen til for å dele det glade budskap :p

Jeg har lagt ut bilde av storesøstrene som holder en plakat hvor eldstesøster har skrevet "vi skal få oss en lillesøster", og hun har tegnet hele familien, inkludert bittelillesøster. Dette ble kun delt med familie. Ellers har jeg ikke annonsert det offentlig på Facebook.

ImageUploadedByBV Forum1409601240.869695.jpg
Ikke lagt ut på facebook, men la ut dette bildet med teksten: 2 blir til 3 :D på instagram

Mamma for første gang i des/jan <3

Detta blei delt på fjes: "denna nervøse gubben ska bli pappa!:D " me klarte ikkje å holda oss lengre enn te veke 12.. Og allerede då va da mongen kompiser so visste da..:-p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409634137236.jpg
    1409634137236.jpg
    82,7 KB · Visninger: 45
Har ikke lagt ut enda, og nå så vil jeg vente til over neste helg og få overrasket en haug med kjente som jeg ser kun en helg i året men som nesten er som familie allikevel. Blir moro å bare dukke opp med kulen :) Men etter det er det vel på tide å finne på noe å få ut på face....

Back
Topp