Facebook

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har noen morsomme tips om hvordan man forteller på facebook at det kommer en bebis til sommeren? :D har lyst til å gjøre en litt morsom greie ut av det, men trenger tips :D 2 timer til jeg er 10 fullgåtte uker ❤️

Last edited:
Kan si noe som ala:
"Alle andre har nyttårsforsetter som trening, slanking og sunt kosthold.
Mitt er bare å jobbe med å få stor mage"

Hvis jeg hadde vært ti fullgåtte måneder på vei ville jeg ha ringt føden og bedt om å bli satt i gang, tror jeg;)

Last opp et bilde av en bolle i ovnen som framsidebilde ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Heng en body på en klessnor med klyper:) og så kan du skrive tekst på bildet a la august 2014 eller noe

Ei jeg kjenner la ut statusen: " ooops, he did it again" og tagget mannen sin i statusen:) men de hadde barn fra før da. .Fikk frem smilet hos mange den statusen;)

Vi tok bilde av hunden vår og et par søte babysko som han kikker på med teksten: kommer snart, desember 2013. Syns det var koselig, og ikke så oppbrukt :D

Lurt å google, det har jeg gjort. Fant masse kule forslag. Jeg tenkte kanskje å screenshotte en side i Babyverdens app (etter 12 uker) eller en annen nedtellingsapp jeg har, og legge denne ut.

Her har jeg kjøpt to smekker på Name It hvor det står lillebror og lillesøster. Tenker å ta bilde av hunden og smekkene uten noe mer. Så får folk tolke det som de vil! ;-)

Æ ska lægg ut ett eller ainna 1 April tenkt æ :) Tenkt å legg ut bilde av en firkløver....sia d blir vårres 4 :)

Jeg skal ikke annonsere noe før 1.april i alle fall :) om jeg i det hele tatt kommer til å skrive noe.

Evt skal jeg bare diskret endre forsidebilde eller profilbilde til UL-bilde eller noe :) har så vanvittig mange nysgjerrige sladrekjerringer rundt meg, så det er litt gøy å ikke si noe rett ut til de!

Jeg gjorde noe stort ut av det, la det til på "Life Event".
Kanskje ikke så morsomt, men fikk ihvertfall oppmerksomheten til de fleste! :p

Tenkte å annonsere der 1 april :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp