Facebook

Citti

Forumet er livet
Snakket litt med en om det igår, og han mener (jeg og) det er jo det optimale "få kontakt med eksen igjen" "stedet"!
Han visste om flere som hadde møtt eksene igjen i skjul for nåværende kjærester.
Man får jo kontakt med mange andre og da.. Det var bare noe vi tenkte litt på...

Ikke sett snurten til noen av x`ene mine der inne,men truffet mange gamle klassekamerater.

ORIGINAL: Carmenzita

Ikke sett snurten til noen av x`ene mine der inne,men truffet mange gamle klassekamerater.

Jeg også...

har møtt mange gamle kjente der inne,o g så er det en ypperlig måte å holde kontakten med de jeg har gått på skole med de siste tre årene som jeg ikke får se igjen nå...!!

ORIGINAL: Gunni

ORIGINAL: Carmenzita

Jeg også...

Me to!!! [:D]

eksene mine er der oxo, men er fortsatt venn med de og sambo er venn med mine ekser, så skjuler jo ingenting jeg da.. syns det er korslig og prate med noen av de.. har jo delt livet mitt litt med de oxo..

ORIGINAL: FebruarGullet

Tror jeg er den eneste i verden som ikke er ¨på facebook[&:]

Av den grunn at det sikkert er mange der jeg ikke vil ha kontakt med igjen[:'(] x-er og sånn[:o] hehe

Du er ikke alene [:D] Jeg har rett og slett ikke noen form for interesse for det...

Jeg har møtt flere av mine xer der men det er bare koslig, mannen min vet om det....[;)] Jeg er blitt helt hekta av facebook, så nå går nesten all tiden min der.... Hva er dere logget på som....?? Jeg er Anne Svendsen Hovrud

Back
Topp