facebook

supermamma!!!

Flørter med forumet
kan en arbeidsgiver nekte deg og være medlem av facebook og eller nekte deg og skrive forskjellig der, som feks.. at en er sliten.. ??????????

noen som har opplevd lignende??

ORIGINAL: supermamma!!!

kan en arbeidsgiver nekte deg og være medlem av facebook og eller nekte deg og skrive forskjellig der, som feks.. at en er sliten.. ??????????

noen som har opplevd lignende??

nei det kan ikke en arbeidsgiver gjøre vel

Nei selvsagt ikke! Men arbeidsgiveren kan nekte deg å være der inne i arbeidstida.

ORIGINAL: Pijah

Nei selvsagt ikke! Men arbeidsgiveren kan nekte deg å være der inne i arbeidstida.

Kan han????[:-] dårlig gjort synes jeg....!!!!!

ORIGINAL: aimste

er vel ingen som kan nekte noen å være medlem av FB ???[8|]

Man skal vell jobbe i arbeidstida [8D]

mente ikke å sitte på facebook i arbeidstiden såklart er ikke det lov. lurte bare på om det var lov at arbeidsgiver kan bestemme hva du ikke skal skrive der osv..
er man sliten en dag så ikke skriv det på facebook for .. kjente ei som fikk advarsel på jobben pga dette.

ORIGINAL: aimste

er vel ingen som kan nekte noen å være medlem av FB ???[8|]

Alle har vel lov til å være slitne en eller annen gang eller??!![8|]

Jeg har to barn og jobb og er alenemamma.

Ingen skal komme og fortelle meg at jeg ikke skal få lov å være sliten, og om jeg vil skrive det på FB skal folk gi blanke i om jeg vil dele det med hvem jeg vil.[:)]

Da får man vel heller slette evnt sjef/kollegaer som venn der inne så hr man løst et lite problem hvertfall.

Hva folk gjør på FB i fritiden er da ikke sjefen som bestemmer.Herregud, for et samfunn vi begynner og bli.
Da fåreslår jeg hat man ikke har sjefen sin/kanskje ikke mange av kolegene på venne lista si..!
Da får de ikke info over noen ting.På min FB side så får ikke folk som jeg ikke er venner med info om meg.
Nada-o- niks!!
ORIGINAL: supermamma!!!

mente ikke å sitte på facebook i arbeidstiden såklart er ikke det lov. lurte bare på om det var lov at arbeidsgiver kan bestemme hva du ikke skal skrive der osv..
er man sliten en dag så ikke skriv det på facebook for .. kjente ei som fikk advarsel på jobben pga dette.

ja det er ett tragisk samfunn vi lever i. denne personen var ikke venn med noen en jobbet sammen med eller arbeidsgiver eller andre tilknyttet til jobben . så i dette tilfellet var det noen som hadde sladret om at denne personen skrev at en var sliten.. ikke hvorfor en var sliten men bare skreiv sliten. dette var visst ikke bra og skrive på facebook, ble til og med tatt opp på alle personal møter at en ikke fikk lov til og skrive noe slikt..synes det er helt forferdelig. snart kan vi ikke gå ut av huset uten at noen bestemmer det også

Det har vel kansje litt med MÅTEN det blir skrevet på og.. Regner med at det sto noe mer enn bare JEG ER SLITEN I DAG... [;)]

Det må da være lov og være sliten!!!!
jesuskrist[:@]

nei, sto bare at en var sliten.. og feks lengter etter helg.. sto ingenting annet.. hadde skjønt det hvis man skriver at man hater jobben sin eller noe lignende.. men det må da være lov og skrive at en er sliten...
merkelig personalpolitikk spør du meg.

Vi har hatt den debatten på min jobb som er barnehage...
Mye sladre"damer" med meninger.. hehe..
Vi er vel egentlig enige om at man må tenke seg om hva man skriver, at man ikke skriver noe negativt om jobben og kollegaer.. Og den syns jeg er greit...
Og hvis man har foreldre på vennelista, burde man være litt forsiktig.. Jeg har helt lukket profil og ingen foreldre på lista mi. Så jeg kan finne på å skrive banneord og negative kommentarer, men ALDRI om jobben og kollegaer.. (selvom man har lyst til det innimellom også).
Allikevel klarte de å kommentere en status der jeg hadde brukt ett stygt ord for å illustrere hvor kaldt det var når jeg kom hjem fra syden til frossent hus og bil. Gadd ikke å protestere så mye, men hvis de klager igjen, blir de fjerna fra vennelista..
Så lenge man holder jobbe utenfor, er det jo ikke feil å glede seg til helga syns jeg... Er vel jobben man gjør og holdningene man viser der som er viktige..

Back
Topp