Facebook statuser/vitser?????? :D

candyface

Forelsket i forumet
Noen som vil dele noen bra vitser/facebook statuser? Trenger noe bra på statusen nå :p

Trenger det jeg å [:D]

M2

Jeg synes Canal Digital sin reklame om dagen er festlig. Satte følgende utsagn på FB: " Banken kan ikke godkjenne hele lånet fordi dere er nokså rævkjørte", og fikk en del kommentarer[:D]

Hvis du føler deg udugelig, ubrukelig og deprimert, så husk på at du engang var den kjappeste sædcella av mange millioner... Så opp med humøret!!! ????)

90-åringen sto i fjæra å pissa. Han prata med seg sjøl og sa: - "Ja, no e æ 90år! (så ser han ned på stellet sitt) - og det ha du åsså vært, ha du levd"!!!

Du må aldri tro du er verdiløs! Du kan alltids brukes som et dårlig eksempel.

En fyr sjekket opp ei dame som han fikk med seg hjem,
og av med klea og oppdaget ny raka mus og utbryter; –
ikke noe Ull? Jenta svarer: –
Skal du strikke eller pule?

Den fisefine frua skulle inn på Trikken. I det trikken begynner å gå,snubler den fisefine frua i fanget på en gubbe. Fruen sier,unnskyld sitter jeg på trikken til Buskerud???? Nei svarte gubben,nå sitter u på tassen te Stubberud.

ORIGINAL: strikketrollet

Hvis du føler deg udugelig, ubrukelig og deprimert, så husk på at du engang var den kjappeste sædcella av mange millioner... Så opp med humøret!!! ????)

Den var fiin!! [:D]

Flere??? [:D]

"Sometimes you put walls up to keep people out,but also to see who cares enough to break them down"

min status: Bury me upside down, so the world can kiss my ass :P

`Meninger er som rasshøl, alle har det!!!
;P

genialt lilla!![:D]
flere??

Ei nonne sitter på toget ved siden av en rocker som spiser reker. Han kaster skallene over på henne. Hun samler de opp og kaster de ut gjennom vinduet. Til slutt får hun nok. Hun trekker i nødbremsen og rockeren sier: du får 1000 kr i bot din lamme ku! Hun svarer: når jeg roper voldtekt og de lukter på fingrene dine får du 10 år, din drittsekk!

Trailersjåføren tok opp en
flott jente som haiket. Etter en stund spurte han hva hun het: - Juni, sa hun –
Hmm.. Interessant, svarte sjåfør’n, - æ heite Petter Nysnø. De kjørte en stund,
før han sa med et skjevt flir: - Hadd itj det vorri fantastisk me 19 cm nysnø i
Juni?

Låna denn :)

If you ignore me, I will ignore you. If you dont start the conversation, we wont talk. If you don't put in the effort, why should I?

Råd fra ernærings-fysiologen: Viss gubben har lagt på seg i jula så be ham gå 5 km morgen og 5 km kveld. Og vips - etter 1 uke er tjukken 7 mil unna :P

Hvis du føler deg udugelig, ubrukelig og deprimert, så husk på at du engang var den kjappeste sædcella av mange millioner... Så opp med humøret!!! ????

Jeg skjønte ikke den [8D]

[:D]

Back
Topp