Linnjeanette
Elsker forumet
Marie Amelie ble arrestert og utvist fra Norge etter å ha blitt kåret til Årets Nordmann i 2010. Bli med å stem på Årets Nordmann i 2011: MULLAH KREKAR!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: silros
ORIGINAL: {Thirteen}
Eh..[8|]
ORIGINAL: Marlu
ORIGINAL: ~StRaToS~
ORIGINAL: Fru Riskorn
Den var veldig dårlig!
Pinlig var den og...
Why..??
Slik som jeg oppfatter den, så er den ironisk og komisk.
Fordi amelie saken har til dels utviklet seg til å bli en amelie v.s krekar sak. Noe jeg synes er veldig synd! Fordi den egentlig handler om et firkantet lovverk, som fører til triste skjebner for veldig mange mennesker. Når man snakker om amelie vs krekar så ser man liksom ikke hele saken føler jeg...
ORIGINAL: hjertetmitt
ORIGINAL: Ida82sign. er jo nettopp det som er poenget.
ORIGINAL: ~StRaToS~
ORIGINAL: Fru Riskorn
Den var veldig dårlig!
Pinlig var den og...
Why..??
Slik som jeg oppfatter den, så er den ironisk og komisk.
Fordi amelie saken har til dels utviklet seg til å bli en amelie v.s krekar sak. Noe jeg synes er veldig synd! Fordi den egentlig handler om et firkantet lovverk, som fører til triste skjebner for veldig mange mennesker. Når man snakker om amelie vs krekar så ser man liksom ikke hele saken føler jeg...
Å? Jeg syns at det er nettopp det som er bra poengtert. Liksom: Send ut de gode menneskene, behold de dårlige. Om ikke det peker til et firkantet lovverk så vet ikke jeg..
ORIGINAL: Råsa Muffinnemlig. er jo det som er hele poenget med statusen!
Ett GODT eksempel på hvor dårlig lovverket er i Norge, som sender ut de gode menneskene og lar de bedritene menneskene være her [:'(]