Facebook status :)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Husker du spillet fra i fjor, om hvilken farve på bh'n du hadde på deg det tidspunktet? Formålet var at øke bevisstheten rundt brystkreft. Det var en enorm suksess, og vi fikk menn til å spekulere i dagevis rundt hva, det var med farvene.

Dette års spill har å gjøre med håndvesken. Hvor vi setter vår veske det øyeblikk, vi kommer hjem, for eksempel "jeg liker å gjøre det på sofaen", "Jeg liker å gjøre det på kjøkkenbordet", "Jeg liker å gjøre det på kommoden "o.l.. Skriv dit svar i din status, uten ytterligere info. Kopier denne beskjed og send den til alle dine kvinnelige FB veninners innboks. så gir vi hverandre morsomme kommentarer og få menn til å undre seg, verden rundt.... :o))

Lykke til, og ikke røp hemmeligheten........ ;o))

BH Spillet kom i nyhetene sist år. La oss se, hvor maktfulle vi kvinner egentlig er! HUSK - SETT IKKE ditt svar som et svar på denne meldingen - skriv det på din STATUS! :o)

Eg har :
****** ********* liker å gjere det på gulvet i stova :)

ORIGINAL: anne marit

Så genialt[:D]

Hahahaha!!! :) Sjekk statusen til Pieces!! :D Hahaha;P

1: Ehh?
2: Næmmen Silje, da!
meg: =D *tommel opp*

Hahahaha;D

og på june til status : Ikkje dumme plasset :) Eb burde kanskje slutte å gjere det på gulvet i stova heile tida [:D][:D][:D]

hyyyyyysj, mannfolk her inne!! 

ORIGINAL: sorciere_

Hahahaha!!! :) Sjekk statusen til Pieces!! :D Hahaha;P

1: Ehh?
2: Næmmen Silje, da!
meg: =D *tommel opp*

Hahahaha;D

og på june til status : Ikkje dumme plasset :) Eb burde kanskje slutte å gjere det på gulvet i stova heile tida [:D][:D][:D]

Haha! Morra mi som har sagt 2: Næmmen Silje, da!
Men hun fikk meldinga mi rett etterpå, så nå har hun gjort det samme [:D]

ORIGINAL: idapjus

Åssen skal jeg gjøre deT??

Gi meg et eksempel :P

Jeg liker å gjøre det *der du legger veska di*

F.eks. Jeg liker å gjøre det på gulvet i gangen [;)]

Back
Topp