Facebook pause

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
noen som har hatt det, og hvordan gikk det?

jeg har vel konstant vært der inne siden 2009, men nå trenger jeg en pause for å skåne meg.

har instagram og bloggen min så blir ikke helt uten sosialemedier :)

angret du på valget? ble det permanent?

Her ble det permanent :) for 2 år siden,og angrer så absolutt ikke ;)

Ikke direkte pause kanskje men jeg bruker Facebook mye mindre enn jeg gjorde før. Syns det bare er dritt der inne. Men liker å følge litt med på slektningene som bor langt unna :)

Ville ikke sletta meg helt. Men heller fjerna folk fra feeden.

Ikke direkte pause kanskje men jeg bruker Facebook mye mindre enn jeg gjorde før. Syns det bare er dritt der inne. Men liker å følge litt med på slektningene som bor langt unna :)

Ville ikke sletta meg helt. Men heller fjerna folk fra feeden.
enig her. Bare å gjøre det hjalp mye for meg =)

Tok en 2ukers i fjor. Var vanskelig de første dagene,for jeg var så vant til å bare plukke opp tlf og kikke litt. Jeg kunne nok ha slettet meg fra face,hadde det ikke vært for at jeg det er der jeg har kontakt med mye famile og venner k utlandet. Pluss at det er en del grupper der som er gode å ha :)

Ja.
Jeg fikk ikke til å slette/deaktivere kontoen, men slettet alle vennene så slik ble den inaktiv. Husker ikke hvor lenge jeg var uten, et halvt år eller noe. Var en litt deprimerende tid i livet og jeg kuttet kontakt med mange venner. Eneste kontakten vi hadde til slutt var på fb og orket ikke ha de der lenger. Var her på bv istedenfor. Er tilbake nå, og har vært det flere år. Men er litt anderledes på fb nå enn for typ 8 år siden - da var det liksom ikke så mange andre konkurrerende sosiale medier.

Tok en 2ukers i fjor. Var vanskelig de første dagene,for jeg var så vant til å bare plukke opp tlf og kikke litt. Jeg kunne nok ha slettet meg fra face,hadde det ikke vært for at jeg det er der jeg har kontakt med mye famile og venner k utlandet. Pluss at det er en del grupper der som er gode å ha :)
Gratulerer med dagen :)

Det trenger jeg ikke, for jeg bruker lite tid på facebook. Tar stort sett bare en titt på kjøpesidene og scroller kjapt over newsfeeden.

Har ikke behov for det ettersom jeg bruker lite tid der inne ;). Klarer fint å beskytte meg selv ved å droppe å logge inn en dag eller flere dersom jeg føler behov for det. Likevel er Fb kjekt fordi jeg kan holde kontakt med familie og venner som bor andre steder i landet/utlandet. Har også et par grupper som er viktige å følge med på, så velger å beholde kontoen. Fb har ikke stor betydning i livet mitt og uansett hvilke nyheter som kommer i feeden velger jeg å overse de som kunne hatt negativ innvirkning på meg :).

Ja. I 4,5 år. Sjekket den kun noen ganger etter det. Nå er det sikkert 2 år siden sist.
Utrolig deilig!

Scrolla gjennom fb igår i ren kjedsomhet. Første gang på flere uker. Evig nok med bv forumet her og messenger. Fb blir nesten ikke brukt lengre.

Jeg har deaktivert profilen min, det endte i å bli skjelt ut av familie fordi de ikke skjønte hvorfor jeg gjorde det! Men den er fremdeles deaktivert og det er en fantastisk følelse :-) Brukte alt for mye tid på den rett og slett! Vil folk ha tak i meg så har de tlf nr mitt og vil de se bilder av tante barna sine så kan de få på tlf. Skal vurdere å bruke den igjen men per dags dato så er det mest babyverden det går i, mye mer interessant :-)

Har hatt flere pauser, men blir "tvunget" tilbake hver gang av familiemedlemmer som bor et stykke vekke. Legger aldri ut noe, og er sjeldent inne, så ser ikke helt poenget. Kommer nok til å slette den for godt snart.

Deaktiverte den for 3 år siden pga face stjal tiden fra skole og eksamen, har aldri logget meg på igjen og det er ufattelig deilig :-D

Jeg deaktiverte fb i mai, har ikke åpnet den opp ennå. Savner det ikke i det hele tatt:) så det kommer nok til å bli permanent! Har insta og snap, begynner å bli lei det å. Men er jo litt skummelt å være helt utenfor alle sosiale medier.

Back
Topp