Facebook hjelp!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg er sjeldent på facebook.. skjønner vel egentlig ikke hva jeg skal se etter[8D][:)] Skjønner litt mer nå

Men har et spørsmål;

Før.. så kunne jeg gå inn på Vennelisten min Profil . see all

Og der.. kunne jeg se alle vennenne mine i alfabetisk rekkefølge.. og om noen hadde skrevet inn what`s on your mind så kunne dette sees ut til høyre for vedkommende,.... men nå.. så står det bare Add to list[8|][8|]

Hva har skjedd? hvorfor kan jeg ikke lengre se hva de har på hjertet? Var så oversiktlig da[:)]

Om noen skjønner hva jeg mener?

det var vel statusoppdateringene som sto der tidligere, men de har fjernet det.
om du ønsker å få vennelisten med statusene, kan du
1, trykk på facebook medket øverst,
2. under navnet ditt så står det venner, trykk der.
3. trykk så på statusoppdateringer, så får du alle, eller nylig oppdatert så får du de siste. Men de kommer desverre ikke i alfabetisk rekefølge i forhold til vennelisten.

-Brukerkonto
-Rediger venner
-Alle kontakter / eller "Venner" bare.

ORIGINAL: Jente09Spire11

det var vel statusoppdateringene som sto der tidligere, men de har fjernet det.
om du ønsker å få vennelisten med statusene, kan du
1, trykk på facebook medket øverst,
2. under navnet ditt så står det venner, trykk der.
3. trykk så på statusoppdateringer, så får du alle, eller nylig oppdatert så får du de siste. Men de kommer desverre ikke i alfabetisk rekefølge i forhold til vennelisten.

Det er det som er så dumt.. før så kunne jeg bare gå inn på venner... se all.. også sto statusoppdateringen der.. navnene alfabetisk.. og de som hadde lagt inn en kommentar hadde den kommentaren ved siden av navnet sitt.. eller under navnet sitt.. men nå står det bare add to list.. aner ikke hva det betyr?

Takk[;)]

Du kan lage forskjellige "lister" i forhold til hvordan du kjenner folk. F.eks: Jobb, skole, gamle kjente osv. Og da "sortere" folk innenfor hvilken kategori de tilhører! Det er hva "add to list" betyr!

Back
Topp