Facebook: Henge ut

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Se bilde. Sånne statuser på Facebook, som på en måte hinter mot noen man sikkert har på vennelista, poster du sånne?
Hvorfor i så tilfelle? :-) Greit nok at man har opplevd noe kjipt og det kan godt hende venninnene til vedkommende fortjener en oppstrammer, men dette er ikke greit spør du meg :P Hva godt kommer ut av dette?ImageUploadedByBV Forum1444562780.338585.jpg

Last edited:
Æsj!!! Jeg får ikke endret skrivefeilen i overskriften! :P Skal stå: Henge ut!

Haha, poster aldri sånt, nei. :p men så legger jeg heller "aldri" ut statuser på fb. Hadde en fbvenn som la ut sånne sikkert én gang til dagen. Måtte bare slette henne som venn. Ble så lei.
Hvis folk kommenterte og spurte hva som hadde skjedd, var alltod svaret "vil ikke ta det på fb". Haha. Så ikke si noe om det på fb da!! Jeez. :p

Haha, poster aldri sånt, nei. :p men så legger jeg heller "aldri" ut statuser på fb. Hadde en fbvenn som la ut sånne sikkert én gang til dagen. Måtte bare slette henne som venn. Ble så lei.
Hvis folk kommenterte og spurte hva som hadde skjedd, var alltod svaret "vil ikke ta det på fb". Haha. Så ikke si noe om det på fb da!! Jeez. :p
Litt samme med denna:P jeg pleier å kommentere at kanskje du skal ta opp dette med personene på SMS eller sånn? Og personen bare "nei jeg gidder ikke bruke tid på det her". Eeeeh men du skriver det på face?!:P

Litt samme med denna:P jeg pleier å kommentere at kanskje du skal ta opp dette med personene på SMS eller sånn? Og personen bare "nei jeg gidder ikke bruke tid på det her". Eeeeh men du skriver det på face?!:P
Hahahaha. Noen er nok generelt litt mer glad i oppmerksomhet enn andre. :p

Haha, nei det gjør jeg ikke.

Har slike på vennelista jeg også, de samme menneskene som skriver dette hver gang. Har lurt litt på hvor mange "dårlige" venner de har, eller kanskje det er de samme vennene de snakker om hver gang? Jeg skjønner ikke... :P

Nei skriver ikke sånne barnslige ting. De som skriver sånt sletter jeg fra vennelista med mindre det er familie, da bare fjerner jeg dem fra feeden.

Orker ikke sånn passiv agressivitet. Ta det heller med de det gjelder. Skikkelig umodent.

Ja det har jeg gjort en gang etter å ha tatt det opp med personene. Ikke skrevet helt sånn så klart men noe sånn som det man trodde var venner viste seg åikke være det dessverre.

Jeg skriver aldri sånne statuser, har aldri gjort det og sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre det heller.
Barnslig og umodent å skrive om det på Facebook :p

Å så tenker jeg man er forskjellig,det som gjørws i innlegget til hi er jo også å henge ut noen

Å så tenker jeg man er forskjellig,det som gjørws i innlegget til hi er jo også å henge ut noen
Ventet på denne ;)

Som du ser har jeg fjernet både navn og bilde. Det er ikke personen jeg retter dette mot, men den typen statuser :-)

Er grunnen til statusene jeg er nysgjerrig på! Hvorfor man velger å ta det opp via nettet liksom.

Ventet på denne;-)

Som du ser har jeg fjernet både navn og bilde. Det er ikke personen jeg retter dette mot, men den typen statuser :) Er grunnen til statusene jeg er nysgjerrig på! Hvorfor man velger å ta det opp via nettet liksom.
Ja men noen kan jo kjenne igjen personen,så jeg synes det er ufint.
Men så skjønner jeg ikke hvordan man klarer å irritere seg så mye over hva andre gjør på fb.
Hva med å skjule personen man irriterer seg over ellee slette de.

Ja men noen kan jo kjenne igjen personen,så jeg synes det er ufint.
Men så skjønner jeg ikke hvordan man klarer å irritere seg så mye over hva andre gjør på fb.
Hva med å skjule personen man irriterer seg over ellee slette de.
Jeg er ikke irritert, bare nysgjerrig på hvorfor man velger å gjøre som enkelte gjør :-)

Ja det har jeg gjort en gang etter å ha tatt det opp med personene. Ikke skrevet helt sånn så klart men noe sånn som det man trodde var venner viste seg åikke være det dessverre.
Denne forstår jeg. Du følte for å få utløp et sted på en måte?

Nei, poster aldri sånt :p Ser ikke helt poenget, og forstår ikke hva man vil ha ut av det...

Nei.
Hvor vil de med det? Er det kun oppmerksomhet? Medlidenhet?
Blir det samme som dem som sjekker inn på sykehus eller legevakt osv men ikke skriver noe mer. Så må alle spørre? Hva skjer? Hva er galt?

Osv...

Hva får man ut av å poste sånt?
Jeg har ett par sånne på face. Jeg har spurt de privat om det er noe som plager dem. Har også kommentert det på statusen, da ble kommentaren fjerna :P

Back
Topp