Facebook-gruppe?

Har ikke funnet en enda
 
Venter også på dette, synes det er kjekt:happy:
Skulle gjerne laget selv men er nettopp sluttet som hovedadmin i en relativt stor gruppe, så orker ikke jobben nå:happy090
 
Noen som vet om det er noen Facebook gruppe for oss med termin i juni 2021? :woot:
Eller er det litt tidlig enda? :wacky:

Synes det er alt for tidlig jeg da :p Er noe med å være anonym frem til alle venner og familie har fått vite det ❤ Men hadde vært veldig hyggelig med en litt senere :joyful:
 
Jeg kunne også tenke meg en slik gruppe, men vil nok vente til familie og venner har fått vite det:oops:
 
Jeg har vært medlem i hemmelig gruppe tidelig før. Da må man være medlem for å se hvem andre som er det. Admin blir derimot synlig. Jeg gleder meg til det kommer gruppe, håper den blir like fin som den jeg er i :Heartred
 
Det hadd vært veldig koselig me ei gruppe på face:Heartred Har lett etter ei gruppe men har ikke funnet noe enda.
 
Melder meg nok ikke inn i facebook gruppe før jeg har fortalt nærmeste familie, venner og kollegaer nyheten :) mange uker til ennå:rolleyes: Vet jo ikke hvem som er i den gruppen før man melder seg inn, så det kan jo tenkes at det er noen der man ikke vil skal vite så tidlig :hilarious:
 
Back
Topp