Ja det er sant...da sletter jeg denneTror kanskje bare på skjult, da hvem som helst kan se både gruppenavn og passord her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sant...da sletter jeg denneTror kanskje bare på skjult, da hvem som helst kan se både gruppenavn og passord her
Får ikke til å slette, men redigerte innleggetTror kanskje bare på skjult, da hvem som helst kan se både gruppenavn og passord her
Se informasjonstråden over denne trådenHvordan blir man med i skjult forum?
https://forum.babyverden.no/threads/informasjonstråd-om-skjult-gruppe.2019002/Hvor finner jeg den skjulte gruppen? Jeg har bedt om å bli medlem, men har ikke fått svar.
Jeg skrev melding til ansvarlig for skjult gruppe, men fikk til svar at vedkommende ikke visste noe om dette?Gruppe er nå opprettet på Facebook. Privat gruppe, så ingen utenom kan se hvem som er medlem eller hva som skrives.
Passord ligger på skjult.
Skriv til hun andre som er tilgangsansvarligJeg skrev melding til ansvarlig for skjult gruppe, men fikk til svar at vedkommende ikke visste noe om dette?
Det er maybebaby2021 som har laget gruppen, ikke en av ansvarlige som har laget fb gruppen. Men for å få tilgang til passordet på fb-gruppen må du være medlem av skjult Sjekk linken jeg postet over her.Jeg skrev melding til ansvarlig for skjult gruppe, men fikk til svar at vedkommende ikke visste noe om dette?
Ok, takk for hjelpenDet er maybebaby2021 som har laget gruppen, ikke en av ansvarlige som har laget fb gruppen. Men for å få tilgang til passordet på fb-gruppen må du være medlem av skjult Sjekk linken jeg postet over her.
Hei!Gruppe er nå opprettet på Facebook. Privat gruppe, så ingen utenom kan se hvem som er medlem eller hva som skrives.
Passord ligger på skjult.
Ja, for passordet for å komme inn i facebookgruppen ligger i skjult gruppe her på BabyverdenHei!
Må jeg da først inn i sjult, for å få komme inn på Fb gruppa?
Ikke jeg heller. Prøvd i flere dager.Jeg finner ikke gruppa på Facebook, selv om jeg blar helt til bunns