Gruppe er nå opprettet på Facebook. Privat gruppe, så ingen utenom kan se hvem som er medlem eller hva som skrives.
Passord ligger på skjult.
Passord ligger på skjult.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må vara superhemlig for jeg finner den ikkeJanuarlykke 2022 er nå opprettet på Facebook. Privat gruppe, så ingen utenom kan se hvem som er medlem
Må oppgi hemmelig ord når man vil bli medlem, ordet er: ligamentsmerter
Hva??? Må sjekke innstillinger, men skal være synligDen må vara superhemlig for jeg finner den ikke
Januarlykke 2022 er nå opprettet på Facebook. Privat gruppe, så ingen utenom kan se hvem som er medlem
Må oppgi hemmelig ord når man vil bli medlem, ordet er: ligamentsmerter
Nei kun synlig for å bli funnet - kun medlemmer kan se hvem som er med og hva som blir skrevetÅhh, gruppa er jo synlig, da tørr jeg ikke å bli medlem helt enda
Nei kun synlig for å bli funnet - kun medlemmer kan se hvem som er med og hva som blir skrevet
Så rart...har fått fire stk innFår det ikke til jeg Kollat stavningen 28 ggr, til og med kopiert herfa og lagt inn
Hva gjør jeg for feil
Navnet ditt kommer opp som moderator jaNoen som kan ta et bilde av hva som kommer opp når dere søker etter siden? Så spent på om navnet mitt kommer opp
Noen som kan ta et bilde av hva som kommer opp når dere søker etter siden? Så spent på om navnet mitt kommer opp
Du må bla ganske langt ned fant den ikke først jeg heller.Får det ikke til jeg Kollat stavningen 28 ggr, til og med kopiert herfa og lagt inn
Hva gjør jeg for feil
Du må bla ganske langt ned fant den ikke først jeg heller.
Får opp dette;
Skal legge den derDenne tråden skulle kanskje ha ligget inne på skjult?
Tenker du at jeg skal slette denne? Eller at den ligger begge steder?Denne tråden skulle kanskje ha ligget inne på skjult?
Tror kanskje bare på skjult, da hvem som helst kan se både gruppenavn og passord herTenker du at jeg skal slette denne? Eller at den ligger begge steder?