Facebook Gruppa!

LykkeMamma

Flørter med forumet
Vis dere vil slenge dere på alle er velkommene :) send meg PM med fult navn og forklar åssen bilde dere har :) kos..
 
:D
 
Jeg har igrunn lyst til det, men er litt vanskelig å forbli anonym da. Kanskje når "almennheten" har fått vite at jeg venter en liten en :)
 


Sylvanas skrev:
Jeg har igrunn lyst til det, men er litt vanskelig å forbli anonym da. Kanskje når "almennheten" har fått vite at jeg venter en liten en :)



signerer den!
 
Som jeg har sagt før så er dette en hemmelig gruppe!
 
titt innom oss når dere er klare for det ;) Alle er velkommne :D
 
Er det derfor det er så lite liv her fordi alle er med på den gruppa? Selv ønsker jeg ikke det, siden jeg ikke har lyst til å spre alt om meg og mine som står på min fb-side til folk jeg ikke kjenner så godt.
 
Da satser jeg på å få en venneforespørsel snart ;)
 


LykkeMamma skrev:
Som jeg har sagt før så er dette en hemmelig gruppe!


Ja, men det kan jo hende man møter på noen man kjenner, og skulle man helst holdt det hemmelig enda lenger, selv om den andre er gravid også, så blir jo det litt domt.
 


Fitness skrev:
Er det derfor det er så lite liv her fordi alle er med på den gruppa? Selv ønsker jeg ikke det, siden jeg ikke har lyst til å spre alt om meg og mine som står på min fb-side til folk jeg ikke kjenner så godt.

Nei, de fleste på FB er like eller også  aktive her :)
Hvis du er med der, ser vi ingenting på profilen din, bare profilbildet, så det samme som hver fremmede ser hvis dem leter på navnet ditt.
Lykkemamma sender deg en venneforespørsel ja, som du må svare på. Så kan hun legge deg til, men etterpå kan du slette henne som venn med en gang, og da er du fortsatt inne på gruppa.

 
Back
Topp