Facebook gruppa *ENDRET*

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Hei alle sammen :)

Nå har jeg lukka facebook gruppa... den er ikke hemmelig så man kan fortsatt finne den, men man må sende en forespørsel for å bli medlem :)

Så tenkte at om du ønsker å bli medlem nå så send navn til meg på pm etter at dere har sendt forespørsel på face sånn at jeg vet at det er septemberjente som spør om å få bli med..

Eller er det teit? [8|] hehehe

Gruppa heter SeptemberBaby 2010 og her er link til gruppa http://www.facebook.com/profile.php?id=724375315#!/group.php?gid=361815609527&ref=ts

Fra nå av godkjenner jeg alle som sender forespørsel om å bli med i gruppa fordi noen ikke liker å sende navn på pm så jeg kan vite at de som blir med i gruppa er fra forumet... gruppen forblir lukket, men jeg sjekker ikke opp om vedkommende som søker er medlem her i september 2010.

Høres ok ut for meg!! ;)

Synes det er bra jeg! [:)]

Heihei :) Hva heter gruppa på facebook?

Jeg synes også det er bedre med lukket gruppe[:)]

Jeg er litt usikker på om jeg skal melde meg inn ennå... Men sender deg en PM når tiden er inne [;)] Tenkte ikke å gjøre det offentlig på Facebook før etter UL.

ORIGINAL: Markmusa

Jeg er litt usikker på om jeg skal melde meg inn ennå... Men sender deg en PM når tiden er inne [;)] Tenkte ikke å gjøre det offentlig på Facebook før etter UL.

samme her! [:)]

ORIGINAL: littlebaby2010

jeg er medlem i gruppa alt, skal jeg sende deg en pm, har skrevet på fb-veggen hva nikket mitt her er. selv om du har lukket gruppa blir man ikke kastet ut, så det er jo evt bare nye medlemmer som må sende deg en pm. Lise

du trenger ikke sende pm nei[;)] di som allerede er i gruppa er der[:)] bare nye som må sende henne pm[;)]

Bra med lukket gruppe - men de som har term i september, som ikke er her, burde jo få lov til å komme de også=)

HVA HETER GRUPPEEEEEEEEEEEEEN?

Hihi, er ikke sint altså:p men er jo ingen som vil svare oss!!

Åja - haha, det står jo i det første innlegget:P

Jeg så på eline88 sitt navn og nick at det var samme person, men kan dere værsåsnill sende meg fullt navn på PM her inne etter at dere har sendt forespørsel på facebook sånn at jeg vet at det er en person fra forumet som vil bli med?

Back
Topp