Faan!!!!

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Fikk avslag på barnehageplassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:@]
Da blir jeg hjemme 1 år til da!
Riktig nok søkte jeg etter fristen gikk ut, men fikk beskjed om at det gikk greit, så varr bare og søke. Dette var d 2.opptaket tror jeg, for ungene i barselgruppa fikk 1.opptaket for 2-3 uker siden....

ååÅÅÅÅÅÅÅ [:@][:(] 
Så kjedelig det må være =( 

Så kjedelig da...

ORIGINAL: Mine_stoltheter

Så kjipt da![&o][&o]

Men står du langt på venteliste? Hvi sikke kan du ringe å pushe på litt ut igjennom sommeren[:)]

snakka med de i sta, men de sa ikke noe om lang vente liste nei... Sa bare at de plassene som fikk avslag av de som hadde fått, skulle bli behandlet søknadene til de som hadde fått avslag.... Men det er jo sikkert en god del som har fårr avslag da, og siden jeg søkte etter fristen, blir de andre som søkte før fristen prioritert, tror jeg...

så kjipt da!!! kommer dokken til å klare dokken bra viss du er hjemme et år til eller blir det problematisk?

ORIGINAL: Xena87

så kjipt da!!! kommer dokken til å klare dokken bra viss du er hjemme et år til eller blir det problematisk?

Det kommer nok til å gå bra, men litt mindre penger blir det jo... blir jo kontantstøtte og barbebidrag, så det hjelper det også:) Men tenkte og finne meg en jobb som har litt kveldsarbeid, en 2-3 kvelder i uka, hjelper det også[:D]

Back
Topp