Faaberg!!!! ???

Og nå forsvant Faaberg og der kom et nytt nick, medlem fra idag og nicket er "løyndom"..........................

ORIGINAL: Chinchilla

Og nå forsvant Faaberg og der kom et nytt nick, medlem fra idag og nicket er "løyndom"..........................

ja så det jeg og..
må jo være noen som syns det er kult å kødde...

men,men..nå natter jeg.. nattinatt..

Da er det bare å være ekstra forsiktig med hva du skriver her inne og holde deg til lukka en periode da, snuppa. Og er det noen som snoker på deg med uredeløige hensikter...ja så har jeg brått enda en grunn for å komme til Bergen...*lager mafiatryne og ser skummel ut*

Det må jo vere samanheng og nåke kødd. Når nåken først kallar seg for etternavnet ditt og etter du "roper" påho/han , kjem nytt nick- "løyndom"- altså "hemmelighet"....

Hei!

Var berre inne for å sjå på linkar på nettbutikkar, fekk eit tips om de! Var ikkje meiningen å freake nokon ut! Ha ikkje sneke, og e heller ikkje aktiv på noko forum! Kjenne ingen her inne trur eg, og høyre te på vestlandet! Håpa ingen fekk varige men! ;)

Hm... okei. Bare synes det var litt rart at noen registrerer seg her uten intensjon om å være aktiv bruker.... trenger vel ikke logge inn for å få tips til nettbutikker på bv...... skjønte ikke helt den, men takk for svar.

synes det var litt merkelig,for du trenger ikke logge inn da???så har du vært her i 1 år?

Hm... okei. Bare synes det var litt rart at noen registrerer seg her uten intensjon om å være aktiv bruker.... trenger vel ikke logge inn for å få tips til nettbutikker på bv...... skjønte ikke helt den, men takk for svar.

men du jeg hadde nick her i siden ja du ser under innleggene mine (husker ikke) og mitt første innlegg skrev jeg her i des 08....
sånn det er mulig.. jeg registrerte meg for å få gavepakker jeg da.. hehe

Tenker nå som så jeg da at siden dette er et åpent forum, så må man vel uansett tenke seg om før man skriver ting, da hvem som helst kan se det? Så slipper man å være engstelig for om noen "spionerer"... Jeg var også stille her inne, men med nick, for hvis jeg logget inn med nick ville de innleggene som var nye siden sist være med fet skrift, og dessuten hadde jeg "planer" om å skrive, men det ble aldri til det. Men jeg syns absolutt dere burde vurdere litt mer nøye det dere skriver dersom dere er redde for å at det skal bli oppdaget...

er jo ikke at hu var redd noen spionerte på henne.. hun er en av få i norge som heter det.. altså hun er ingen larsen,hansen, olsen eller nilsen. tror bare hun fikk gysninger

ORIGINAL: AnaBanana

ORIGINAL: mirakeletvårt

Tenker nå som så jeg da at siden dette er et åpent forum, så må man vel uansett tenke seg om før man skriver ting, da hvem som helst kan se det? Så slipper man å være engstelig for om noen "spionerer"... Jeg var også stille her inne, men med nick, for hvis jeg logget inn med nick ville de innleggene som var nye siden sist være med fet skrift, og dessuten hadde jeg "planer" om å skrive, men det ble aldri til det. Men jeg syns absolutt dere burde vurdere litt mer nøye det dere skriver dersom dere er redde for å at det skal bli oppdaget...

Nå er ikke jeg chinchilla, så kan ikke svare for henne sånn eeegentlig.. Men jeg klarer jo ikke holde kjeft så : Tror neppe det har noe med å være redd for hva man har åpnet munnen om, verste jeg vet om henne er at hun har en svakhet for safari cookies liksom. Handler heller om når man har et superskjeldent navn og du ser noen med det nicket, så begynner en jo å lure?

Ok, det er mulig jeg har misoppfattet hele tråden. Men jeg kjenner at dersom det hadde dukket opp noen med mitt etternavn, som også er et ganske sjeldent navn, så hadde jeg syntes det ville vært spennende og vært gira på å få kontakt med denne personen... Men det er mulig det var spenning som gjorde at chinchilla fikk vondt i magen? Bare oppfattet det ikke sånn jeg da...

alt slags dåke skal henga dåke opp i!

ORIGINAL: Camilla m

alt slags dåke skal henga dåke opp i!

er ikke snakk om å henge seg oppi. er snakk om nysgjerrighet.....[;)]

ORIGINAL: pinnipanna

takk for den

akkurat derfor jeg ikke er aktiv medlem!! Umulig å si noe om man ikke er enig med poppisbrukerne.

Seriøst?
MmT er en herlig spøkefugl.

At Chinchilla reagerte her skjønner jeg, hun må jo få lov å spørre, uten å bli angrepet...

ORIGINAL: Mamma til Theo

Prøver du være frekk mot alle girls'a her inne eller??? HÆ HÆÆÆÆ HÆÆÆÆÆÆÆ??

I all verdens navn og rike..... hadde eg så ner sagt......

Jeg var ferdig med denne tråden for 2 dager siden, såååeh.... dere skjønner- jeg var så livredd for at noen hadde oppdaget at jeg snek meg til en safari cookie her på onsdag...... enda jeg ikke fikk trent eller noe.... *skammer meg så fælt* så da jeg så et nick som var mitt eget etternavn lurte jeg litt på om jeg hadde blitt schizo...

Forresten- "poppisbrukere"? Opp med hånden de som er det, for de har ikke jeg hørt om!

ORIGINAL: mammameg

haha, seriøst, stakkars faaberg - tror ikke hun regna med sååå mye oppstyr bare fordi hun logga seg inn på BV!! [8|][:D][:D]

Men tenk så spesiell hun må ha følt seg[:D]

Back
Topp