Chinchilla
Forumet er livet
Og nå forsvant Faaberg og der kom et nytt nick, medlem fra idag og nicket er "løyndom"..........................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chinchilla
Og nå forsvant Faaberg og der kom et nytt nick, medlem fra idag og nicket er "løyndom"..........................
ORIGINAL: Chinchilla
Hm... okei. Bare synes det var litt rart at noen registrerer seg her uten intensjon om å være aktiv bruker.... trenger vel ikke logge inn for å få tips til nettbutikker på bv...... skjønte ikke helt den, men takk for svar.
ORIGINAL: AnaBanana
ORIGINAL: mirakeletvårt
Tenker nå som så jeg da at siden dette er et åpent forum, så må man vel uansett tenke seg om før man skriver ting, da hvem som helst kan se det? Så slipper man å være engstelig for om noen "spionerer"... Jeg var også stille her inne, men med nick, for hvis jeg logget inn med nick ville de innleggene som var nye siden sist være med fet skrift, og dessuten hadde jeg "planer" om å skrive, men det ble aldri til det. Men jeg syns absolutt dere burde vurdere litt mer nøye det dere skriver dersom dere er redde for å at det skal bli oppdaget...
Nå er ikke jeg chinchilla, så kan ikke svare for henne sånn eeegentlig.. Men jeg klarer jo ikke holde kjeft så : Tror neppe det har noe med å være redd for hva man har åpnet munnen om, verste jeg vet om henne er at hun har en svakhet for safari cookies liksom. Handler heller om når man har et superskjeldent navn og du ser noen med det nicket, så begynner en jo å lure?
ORIGINAL: Camilla m
alt slags dåke skal henga dåke opp i!
ORIGINAL: mammameg
haha, seriøst, stakkars faaberg - tror ikke hun regna med sååå mye oppstyr bare fordi hun logga seg inn på BV!! [8|][:D][:D]