FAAANTASTISK VÆR!!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
solen skinner og himmelen er knall blå,dette er digg! bare litt kald vind,men men! nå er våren her for f ullt! :_):):):):):):):):):):)

Det er såååå digg med vår[:D][:D][:D] Her er det overskyet i dag og vind. Men er spådd sol utover i uka[:)]

ORIGINAL: ohBaby!

solen skinner og himmelen er knall blå,dette er digg! bare litt kald vind,men men! nå er våren her for f ullt! :_):):):):):):):):):):)

Akkurat likt her og det er sååååååå deilig!!! På fredag er det i tillegg meldt 16 grader! Frem med bikinien!!! (Not - av flere grunner!)

ORIGINAL: Klatten

ORIGINAL: ohBaby!

Akkurat likt her og det er sååååååå deilig!!! På fredag er det i tillegg meldt 16 grader! Frem med bikinien!!! (Not - av flere grunner!)

gah.. ejg må kjøpe bikini........ når vi reiser hjemover i slutten av mai skal vi en tur til noen venner i trøndelag,de skulle lei bassenget på sykehjemmet der så vi kunne dra der med miniene...uuuuuuuuurk

det kjøpte jeg meg i går, vi skal på hotellreise me basseng så da måtte jeg jo ha ny for den gamle var litt liten. Har fått litt forstore pupper hehe.
Gleder meg til ferie før jobb starter =)

*hutre* Her snør det - er noen få plussgrader, men snøen daler like fullt ned. Vi skulle egentlig bli med jobben på gårdsbesøk i dag, men det dropper jeg, er for surt og kaldt til at jeg gidder å styre ute i 2-3 timer. Men må ut en tur i butikken i løpet av dagen da.

Fanken heller at jeg reiste hjem i går... Her var det billelitt snø i luften i sted [&:]

hær snør d!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, det er helt nydelig!!
gleder meg så til å kunne gå med t-skjorter og sommerkjoler igjen!

ORIGINAL: Marianne_87

Her er det SNØSTORM! Og nei, jeg kødder ikke[:o]

Her også, så jeg tror deg!

Back
Topp