Fa..

Meg2019

Betatt av forumet
det er så urettferdig
Nå skulle alt gå bra ..
våknet som vanlig i dag ..
for ett par timer siden fikk jeg så vondt i magen :(
Nå blør jeg ,skikkelig tak i magen så nå forsvinner lill persille ..
Jeg hadde ett håp nå det brune stoppet men gikk ikke mange dagen ..
Hva gjør jeg nå? Bare venter på at det skal blø fra seg? Må jeg til legen?

Takk for meg .
Lykke til all
 
Uff! Gå til legen og be om å bli henvist til ultralyd, så får du vite helt 100% sikkert at du mister nå. Jeg fikk henvisning på dagen og sendt rett på sykehuset når jeg mista for noen år siden. Endte opp med at jeg måtte ha piller for å prøve å få ut alt siden jeg ikke hadde smerter, men bare blødde. Til slutt fikk jeg utskrapning siden alt stoppa opp to ganger og ikke alt kom ut.
Lykke til!
 
det er så urettferdig
Nå skulle alt gå bra ..
våknet som vanlig i dag ..
for ett par timer siden fikk jeg så vondt i magen :(
Nå blør jeg ,skikkelig tak i magen så nå forsvinner lill persille ..
Jeg hadde ett håp nå det brune stoppet men gikk ikke mange dagen ..
Hva gjør jeg nå? Bare venter på at det skal blø fra seg? Må jeg til legen?

Takk for meg .
Lykke til all
[emoji22][emoji22][emoji22]
 
Uff! Gå til legen og be om å bli henvist til ultralyd, så får du vite helt 100% sikkert at du mister nå. Jeg fikk henvisning på dagen og sendt rett på sykehuset når jeg mista for noen år siden. Endte opp med at jeg måtte ha piller for å prøve å få ut alt siden jeg ikke hadde smerter, men bare blødde. Til slutt fikk jeg utskrapning siden alt stoppa opp to ganger og ikke alt kom ut.
Lykke til!

Jeg kan ringe gynekologen som jeg egentlig skulle til på tirsdag..
Er vel ingen tvil når man har vondt og blør vel
 
Jeg kan ringe gynekologen som jeg egentlig skulle til på tirsdag..
Er vel ingen tvil når man har vondt og blør vel

Greit å få det bekrefta uansett. Ring nå du! Kanskje du får komme inn i mellom to pasienter i dag!
 
Tenkte som deg i helga. Skikkelig dommedagsprofet var Jeg, den 3 timer lange kjøreturen til sykehuset. Men jeg fikk veldig gode nyheter, så det er verdt å sjekke det ut. Det kan gå begge veier [emoji8] håper på det beste for din del også [emoji173]
Jeg kan ringe gynekologen som jeg egentlig skulle til på tirsdag..
Er vel ingen tvil når man har vondt og blør vel
 
Ikke gi opp håpet. Få sjekket dette på ultralyd. Jeg har hørt om smerter og blødninger der alt har gått bra til slutt (se speiltvillingene-bloggen), og jeg sier ikke at det gjelder alle (gjaldt ikke meg i vår), bare at det kan gå begge veier.
 
Tenkte som deg i helga. Skikkelig dommedagsprofet var Jeg, den 3 timer lange kjøreturen til sykehuset. Men jeg fikk veldig gode nyheter, så det er verdt å sjekke det ut. Det kan gå begge veier [emoji8] håper på det beste for din del også [emoji173]
Men hadde du vondt ?
 
Hadde murringer og stikkinger. Sikkert litt teit, men jeg har veldig høy smerteterskel og fødte de to andre uten smertelindring, så jeg tenkte at "kanskje det ikke gjør vondere"?
Legen jeg var til sa også at det MÅ ikke være smertefullt heller, så det kunne like gjerne gå veldig fredelig for seg [emoji848]
Men hadde du vondt ?
 
Jeg hadde skikkelig smerter i magen en times tid .. så bare verker det men kommer friskt rødt blod
Gynekolog skulle på kurs i to dager så hun kunne ikke ta meg i mot
Men jeg tenker jeg bare innstiller meg på at det har gått galt å tar den timen på tirsdag for å eventuelt se om det er noe rester igjen

Er jo ikke mye jeg kan gjøre frem og tilbake uansett nå
 
Krysser fingrene for deg [emoji173]️. Håper det ordner seg [emoji173]️[emoji173]️
 
Så skummelt :( Håper virkelig alt er bra og at du får gode nyheter!!
 
Krysser fingrene for at alt er bra!
 
Vet hvor skremmende og sårt det er! Men jeg ville nok også ha tatt ultralyd så fort som mulig bare for å være sikker!
 
Så trasig!
Eg ville nok prøvd å få til en UL før helga for å sjå om alt håp er ute. Evt få tabletter for å få ut alt.
Vil tru det skal komme en del klumper viss du er komt til veke 8.
Når eg mista i veke 12 var det så mykje som kom ut at eg måtte sitte på toalettet i 4t. Eg fyllte ei barnebleie på 5min. Sidan eg mista så mykje blod så kjapt måtte eg også innleggast. Men likevel var ikkje fostersekk ++ komt ut, så måtte få piller i tillegg.

Så, sjølv om det er frisk blod, så høres det ikkje ut som en komplett abort.
Eg ville sjekka ut så fort som mulig! ❤
Og eg håpar det framleis er liv i magen! Eg blødde endel med førstemann pga morkaka låg over mormunnen. ❤
 
Nei, nei, nei, var jo ikke slik dette skulle gå :(
Håper du får raskt ny UL for å se om det er en sa/ma, eller, som jeg virkelig håper, at det er en uskyldig og ufarlig blødning.
Sender deg en god klem :Heartred og håper på det beste for deg:Heartred
 
Det var ingen uskyldig blødning :(
Jeg er ingen lege men det kom mye blod :(
Der etter noen hinner, litt senere kom den en stor klomp ut.. var akkuratt som om noe skulle ut å jeg kjente det kom
 
Sender mange klemmer. Dette er så trist. Nå når du endelig kunne slappe litt av ❤ måtte det sette seg en frisk sterk spire snart ❤
 
Så forferdelig trist :Heartred
 
Det var ingen uskyldig blødning :(
Jeg er ingen lege men det kom mye blod :(
Der etter noen hinner, litt senere kom den en stor klomp ut.. var akkuratt som om noe skulle ut å jeg kjente det kom
Så trist, kjære deg. Vær raus med deg selv nå framover. Håper du har noen hos deg som kan støtte deg ❤
 
Back
Topp