F*******

titti_28

Elsker forumet
Vi prater om strekkmerker..,
men har vi noen gang kommentert cellulitter?????
Såg meg selv i speilen nå...
Og ser jo det at rumpa vokser i takt med magen.... Og der dukket alle cellulittene opp ja....
Mmmmm , på stranden med appelsinhud rumpe[&o][&o][&o][&o] 

Men men... ikke noe å gjøre med.. that's life[:)]

He he...død over cellulitter sier jeg bare. Ser jo ut som en skrumpnisse. Men men...det får bli bikini og omslagsskjørt eller noe:)

Godt det er flere av oss!!!!!

Hei! Tror ikke jeg har fått flere hverken cellulitter eller strekkmerker, men jeg har nok fra forrige gang.  Vi må nok bare lære oss å leve med det.  En annen ting jeg er blitt plaga med nå er åreknuter.  Det kan være litt plagsomt, og i hvertfall ikke lekkert nå om sommeren.  Trøster meg med at jeg får lide litt for å få dette etterlengtede barnet.[:)]

ORIGINAL: Mamma Mø

ORIGINAL: katty

Hei! Tror ikke jeg har fått flere hverken cellulitter eller strekkmerker, men jeg har nok fra forrige gang.  Vi må nok bare lære oss å leve med det.  En annen ting jeg er blitt plaga med nå er åreknuter.  Det kan være litt plagsomt, og i hvertfall ikke lekkert nå om sommeren.  Trøster meg med at jeg får lide litt for å få dette etterlengtede barnet.[:)]

Jeg har også fått åreknuter bak det ene kneet..... æsj så stygt!!!! Har heldigvis ingen strekkmerker eller cellulitter!! (Har kun noen få lyse strekkmerker på puppene etter sist jeg fikk melk i dem...)

Ok da.... jeg begynner å få bestemor bein jeg og!!!!!
Men jenter!!!! For å forebygge...., støttestrømper!!!!!! Får det på apoteket. For garvide..( He he.. gravide)
Kjempe fint mot hevelse (ødemer) i beina også!!!

ORIGINAL: Suki

Celulitter fikk jeg allerede da jeg var 19, så de begynner jeg å bli godt vant med. [:'(]

Signerer, etter jeg fikk meg bil har vekta bare gått en vei, så er vant på selluitter og badering....[&o]

ORIGINAL: MajaB

Oh yeah, I`m all woman med alt som følger med [8D]

Sign

He he, ikke bare meg:) Fikk et ekstremt bra tips av en venninne her om dagen, som faktisk fungerer! (Trodde det ikke for jeg fikk se det).

Hvis du har noe rodvin i huset: ta litt i handa og bland med helt vanlig hvitt sukker. Bruk dette som skrubb. Huden reagerer pa syren i rodvinen, men tar ikke skade, og blir glatt, myk og reduserer alt det rare som finnes pa lar og legger om dagen. Husk a skyll godt:)

ORIGINAL: Tiden flyr!

ORIGINAL: MajaB

Oh yeah, I`m all woman med alt som følger med [8D]

Sign

oh yeah[:D] 

Her kommer alt i full pakke!!

Ræva og lårene ser ut som de har fått en omgang med vaffeljernet.. Magen har sprukket.. Æsj.. [&o]

Back
Topp