F***!!!!!!!

mizzie

Glad i forumet
Har akkurat funnet ut av gifteringen til mannen min er F A K E!!!!!!!
Mamma jobber for 8 mnd nede i Tyrkia og bestilt dem igjennom en mann som jobber på hotellet der nede.
Har sendt inn min ring som består (kanskje) av 15 diamanter og hvitt gull, til en annen gullsmed for sjekk. Hvis den også er belagt med gull oppå kobber....[:@][:@][:@][:@]

Glad jeg ikke viste dette FØR bryllupet...[&:]

FY fillarn!!! Det går ikke ann!!!!

fy fan så kjipt... Har dere mulighet til å få dem bytta på ett vis siden mora di jobber sammen med fyren?

Å, nei så fælt da. Skikkelig kjipt altså. [:(][:@] Hva gjør dere med ringene nå da? Får dere bytta eller må dere kjøpe nye?

ORIGINAL: dynnna

Å, nei så fælt da. Skikkelig kjipt altså. [:(][:@] Hva gjør dere med ringene nå da? Får dere bytta eller må dere kjøpe nye?

ORIGINAL: 83modell

ORIGINAL: 83modell

Huff, den er kjip. Betale dere mye for de?

Nei så kjedelig. Håper dere kan få ordnet det på noe vis!

Skikkelig kjipt da!

Vi betalte 4500kr mot 11600kr her i norge. Syns jo det var et skikkelig kupp! Men hvis de ikke er ekte, ble det heller skikkelig dyrt!

Snakket med mamma i går kveld, og det de pleide å gjøre var å lage ringen av gult gull og legge hvitt gull oppå. Vet ikke hvordan de gjør det her i Norge. Men den skal ihvertfall ikke bli så fort slitt av.
Gullsmeden sa det var kobber, det er litt kobber i gult gull også, så vi skal ned dit engang til for en sjekk til. Tilfelle han hadde vært litt rask til å bedømme.

Vi SKAL ha nye ringer eller penge tilbake, og er egetnlig ikke i tvil om at vi kommer til å få det. Sjefa til mamma skulle være med å snakke med han som solgte oss ringene, når vi er helt sikre på hva de innerholder.
De så på dette veldig alvolig, for hvis dette er tilfeller, gjelder ikke det bare oss lengre. Det er jo svindel.

Vi får sjå, skal holde dere oppdatert.[;)]

Back
Topp