f*** så frekt!

hejdi

Andre møte med forumet
Etter å ha brukt morgenen på å kjøpe meg nye,fine gravidklær gikk jeg utsultet innom en kaffebar for å kjøpe meg salat til lunsj. Skal nevnes at jeg lesdet på rimelig godt - men er man sulten , så er man sulten ;-) Da jeg setter asjetten på disken sier damen: "Jøss,det var en rimelig voksen porsjon. Pleier du spise så mye?" Åååh!! Gravidhormonene rrrrraste gjennom meg. Kjente jeg hadde mest lyst til å klabbe til å! Makan, frekke dame! En asjett salat....?!?

sa hun i disken det!!? harregud, forstår godt du ble sinna! Kan jo ikke si sånt - dårlig kundebehandling og ikke minst folkeskikk! 

Hehe, skjønner at du reagerte. Ikke lett med dise hormonene som raser. Men hun bak disken mente sikkert ikke noe vondt med det :)

Usjda. Tror jeg også hadde reagert! Dem bør væll klare å bite i seg kommentarer?!

Makan til frekkhet!!!!emoticon

Jeg blir helt parfyme av ansatte i butikker etc. Noen er fader så frekke!! Får ikke håpe hun kommenterer alt hun ser til kundene. Må jo lære seg å holde kjeft. Kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Håper du fikk kose deg med salaten ihvertfall.

Salaten var knallgod den. Aaaalt sammen ;-) Synes hun var frekk! Handler nok ikke der igjen med det første. En del ekspeditører som burde hatt litt sosial oppdragelse ja. Da jeg var gravid med førstemann husker jeg ei på dyrebutikken som ikke lot meg betale. Hun skulle diskutere magen min og at jeg måtte være lenge enn 6 mnd på vei.."den var jo tross alt så langt nede" Jeg prøvde mitt beste å forklare at dette ikke stemte og så at magen hadde vært langt ned helt siden den kom... Men nei, da mente hun at det i allefall var to der inne.. prøvde å forklare at jeg hadde sett EN stk baby på UL - men hun ga seg ikke på tørre møkka. Til slutt gikk jeg bare. Uten hundefor og en gjeng forundrede kunder... Rart hvordan noen bare måååå.... :D

Å hjelpes! Jeg hadde eksplodert tror jeg!! At det går ann å være så frekk.. skjønner ikke hva hun tenkte med!! :S

Det der burde sjefen hennes ha hørt.

Back
Topp