f**n's helsesøster!

*buffy*

Elsker forumet
skal på kontroll med schnuppis i morra.

klokka halv NI!!![&:] det vil da altså si at jeg må opp klokka 7 (riktig, riktig) for å rekke over alt.
hvem tror hun jeg er?? wonder-woman?

og enda har jeg ikke skamvett til å finne senga? ikke det spøtt synd i meg, jeg vet...[;)]

nei, hadde jeg vært jensemann for en dag, hadde jeg bestemt at alle arbeidsdager skulle begynt klokka ett..
umenneskelige tider folk lever etter.

ORIGINAL: madde3

gørr tidlig ja...Har legetime til sønnen min kl 0850 imorgen...umenneskelig tid vet du..

plulrff, ja! stakkars oss!
(tenker vi får tyn i morra tidlig når de med morgenfuglbarna våkner opp i 5-tiden)

ORIGINAL: *buffy*

gørr tidlig ja...Har legetime til sønnen min kl 0850 imorgen...umenneskelig tid vet du..

plulrff, ja! stakkars oss!
(tenker vi får tyn i morra tidlig når de med morgenfuglbarna våkner opp i 5-tiden)

haha....Uff ja...*løperåleggermegmedengang*

snakkes i morron bitti da! lykke til i morra med tidlig oppvåkning og greier![;)]

Jeg blir så misunnelig når jeg ser at andre barn sover lenger enn til halv 6[&:]

ORIGINAL: **Flash**

ååå... jeg blir så misundt når jeg leser om folk som har barn som sover lenger enn hall 7-7... [:(]

jeg har hatt mine moments jeg også, men alt i alt har jeg vel heldig. andrea har samme sovehjerte som mamman sin..
men derre våkne på morningen delen er grei for meg, bare jeg slepper å røske meg ut av huset før sola står opp. det er den delen som sucks!

ellers, all ære til dere som konstant må opp før hanen galer. umenneskelig det også.

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: camika

Jeg blir så misunnelig når jeg ser at andre barn sover lenger enn til halv 6[&:]

Jeg blir misunnelig når jeg ser at andre barn sover lenger enn 5[&o]

hehe [8D]

he he skjønner hva du sier men forstår ikke problemet[:D]

Back
Topp