F**N!!!

Smiley87

Elsker forumet
Vært jævla år rundt denne tiden dukker det opp bittesmå fluer i leiligheten her..! SPESIELT på soverommet hos oss..! Og det er ikke bananfluer. Jeg vasker leiligheten hver uke så det kommer ikke av at det er urenslig her heller! Jeg har gått igjennom klesskap, under senga, skap og skoffer..! INGENTING viser meg hvor det kommer fra..

Så da er spørsmålet mitt..

NOEN HER SOM VET HVOR DE FAENSKAPA KOMMER IFRA???? 
OG HVA DET ER???

Det var dagens klag fra meg.! MØKK!

Uuuusj..sleit me d i forrige leiligheta vårres... men fant væll aldri heilt ut koffer d kom... hadd ein mistanke om at det kom fra luftventilen da..for søppelkassan te huseier sto utafor dær... lukta ikke søppel da[8D] men va fullt av flua..men ane ikke..

har du en plante i nærheten av rommet?de pleier like seg i blomster og planter....

ORIGINAL: tuppa86

Uuuusj..sleit me d i forrige leiligheta vårres... men fant væll aldri heilt ut koffer d kom... hadd ein mistanke om at det kom fra luftventilen da..for søppelkassan te huseier sto utafor dær... lukta ikke søppel da[8D] men va fullt av flua..men ane ikke..

Hmm... Søppelkassene står noen meter unna. Men fluer oppi søpla om vinteren da?? Dør ikke de i kuldegrader??

Kanskje det er lufteventilen ja:S Hmm.. Høre med min pappa om detta..Dem er skikkelig irriterende å ha i hus ihvertfall!

ORIGINAL: *Mecluc*

har du en plante i nærheten av rommet?de pleier like seg i blomster og planter....

Nei har kun blomster og planter i stua og kjøkkenet. Og der er det ikke en eneste flue..! Kunn på soverommet.. ! Jeg får jo ikke sove om natta pga dem vettu.. [:@]

kanskje det er midden som har mutert og fått vinger[:D][:D]

nei, usj.. hvis du ikke har fuktis skittentøy, søppel eller planter så aner jeg ikk[&:]

kan være slike små blomsterfluer....

blomsterfluer har vi hvert plaga av i det siste. husker ikke hvilke gode råd som funka der.

men kan henne det er blitt varmere og da kvkner fluene til igjen vet du. vi har hatt 2 husfluer som kvikna til her i januar, sikkert fordi vi fyra som faen. men 2 husfluer er jo bedre enn mange små.

på matbutikken så har de sånn små glass ved frukten, som skal tiltrekke seg fluer. veldig kjekt da. men hvor man får tak i det aner jeg ikke. på str med Dentinox flaska og småfluene surrer seg rundt flaska og neddi.

ORIGINAL: Sha

kanskje det er midden som har mutert og fått vinger[:D][:D]

nei, usj.. hvis du ikke har fuktis skittentøy, søppel eller planter så aner jeg ikk[&:]

Haha, ja kanskje midden har fått vinger.. [;)] Smart du..! Hehe...

Nei alt er i skjønneste orden.. Bare de helvettes fluene som er æsj der inne[:@]

Back
Topp