f**n meg urettferdig! (LAAAANG)

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Baaaaaaaaaaaaaah! (Ang min mor)

Den dama irriterer og skuffer meg gang etter gang!!

Tingen er, før jeg fikk min datter var det ikke måte på hvordan hun skulle stille opp for oss, passe henne ofte og ha henne på overnatting! Siden hennes mor aldri passa oss (i alle fall uhyre skjeldent). Hun skulle ALDRI bli som henne! PISS MEG I ØRE SIER JEG BARE[:'(][:'(][:'(]

Nå er datteren min et år, ennå ikke hatt henne til overnatting, lengste hun har passa henne er i underkant av 8 timer, første dagen min i ny jobb! Hver bidige gang jeg spør har hun en ny unskyldning på å ikke ha henne, noe som er utrolig sårende.

Å nå da, så kom sjefen min i dag å sa at vi på jobben pluss følge skulle få dra på tur til Riga! Å joda, jeg å sambo får ikke dra, siden vi ikke har noen som kan passe jenta vår[:(]. Vi hadde hatt såå godt av litt tid alene...

Har ikke noen andre i familen vi kan spørre, min far er død, og sambo sine foreldre ar gammle og tørr rett og slett ikke, noe som er en ærlig sak og vi respekterer. Datteren vår kjenner ikke så veldi godt til tantene og onklene sine og mine søsken er alle under 18 år, sambo sine ser hun ikke så mye til.. Eneste som kan ha henne er tanta mi, men hun er i full jobb og kan ikke ta seg fri. Hun hadde mer enn gjerne passa henne om ikke!

Men mamma, som ikke har jobb og ingenting annet å fylle dagene sine med, nei, hun vil ikke hjelpe til!
Men hjelp fra oss får hun, siden vi stiller opp med pass på min minste bror på 8 år de fleste gangene hun spørr oss..

Urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!

Ble sikkert rotete, sorry

Huffda... Ikke gøy å ha det slik, spesielt ikke når det gjelder din egen mor.... Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, så jeg sender over en stor trøsteklem, og håper at det ordner seg for dere[:)]

Forstår veldig godt din frustrasjon!
Du har ikke noen venner som kan være barnevakt,da?
Stor klem!

Uff, forstår godt du er skuffer over henne da. Håper det ordner seg for dere så dere kan reise på tur

da jeg om min sambo var på weekendjulebord i sverige passet min lillesøster på 16 på henne hele helga... du har ikke søsken i den alderen som kan stille opp da?? 

eller så kan dere jo bruke litt tid på å la henne bli kjennt med disse tantene og onklene hun ikke kjenner så godt da, og da kan de jo kanskje passe henne alikavell??

ORIGINAL: 3 stars

Kaffør vil ho ikkje stille opp som barnevakt då, ka sei ho vist dåkker spør ho?

hun må pusse opp gjesterommet
hun har fri helg fra minstebroren min på 8 (han på 17 bor for seg selv)
har ikke tid (dvs hun skal ikke noe annet enn å sitte på dataen)
gidder ikke
skal vekk (skjer aldri alikevel, hun sitter kun hjemme)

and the list goes on and on...[:'(]

Venner har jeg, men ikke som hun kan være hos i 3-4 dager, og ingen kjenner henne godt og omvendt
Brødrene mine er 8,12 og 17, ingen av de er hendt med å passe henne. Han på 17 er fult opptatt med sine venner og skole..

vi har en ledig barneseng i noen dager vi[:)]

å så kjiiiiiiiiiiiiiipt.

ORIGINAL: nicolaisinmamma

SÅ SNILDT!

Men det er en ganske stor omvei[8D]
Men setter pris på omtanken!

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

SÅ SNILDT!

også er det vel kanskje litt skummelt med fremmede[:D] men bare si fra..[:)]

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

SÅ SNILDT!

også er det vel kanskje litt skummelt med fremmede[:D] men bare si fra..[:)]

når vi drar direkte fra vigra/sunnmøre med fly til riga er det nok umulig uansett[;)]

ORIGINAL: @ne

Huffda... Ikke gøy å ha det slik, spesielt ikke når det gjelder din egen mor.... Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, så jeg sender over en stor trøsteklem, og håper at det ordner seg for dere[:)]

Bare snakket på noen bestemødre..

Trøsteklemmer til deg snuppa

ja det er lett å love ting man ikke vil/gidder for så bare å trekke seg igjen når det skal utføres! synes det er dårlig gjort av moren din at hun ikke kan ha henne en liten helg så dere får dra på tur....

Hadde tatt det opp med henne og påpekt ganske så direkte at hun har blitt sin egen mor lik.. Så kan du se hva hun sier til det.

Blir sint av å lese sånt, jeg! Syns faktisk det er en "plikt" av besteforeldre å stille opp. Og da mener jeg ikke støtt og stadig, men litt må man da kunne forvente. Jeg hadde i hvertfall fått meg et sjokk om mine foreldre ikke viste interesse for barnet mitt og elsket det høyt og lavt. Nå vet jeg heldigvis hvor høyt elsket mine tantebarn er av mine foreldre og at de gleder seg enormt til min også kommer. Jeg hadde sagt i fra hvis jeg var deg, fortalt hvor skuffa jeg var.

ORIGINAL: Delirium

Hadde tatt det opp med henne og påpekt ganske så direkte at hun har blitt sin egen mor lik.. Så kan du se hva hun sier til det.

sign! er ikke sikkert hun ser det like godt selv... kan hende du også får deg en ferie om du prøver [;)]

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Delirium

sign! er ikke sikkert hun ser det like godt selv... kan hende du også får deg en ferie om du prøver [;)]

hjelper nok ikke på min mpor, har konfrontert henne minst 10 ganger, hun blir bare sur og vi hører ikke noe fra henne helt til hun evt trenger pass igjen.. Men i går sa det stopp for meg, ingen hjelp fra oss lenger i alle fall

Kjiipt med sånne mødre ass! Gi tilbake med samme mynt sier nå jeg, hvis hun ikke vil passe ditt barn så trenger ikke du å passe hennes.

du har jo bare en unge hun må ta seg av for noen dager, hadde de vært tre eller fire så hadde det vært annerledes kanskje, men likevel....

Back
Topp