F**N asså

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
mensen igjen!!!!! [:@]er akkurat ferdig med brett nr to av cerazette altså brukt de i 8 uker og det her er 4(!!!!!) gang jeg får mensen... legen sa jeg kunne få noen SMÅblødninger, men jeg blør i 5-7dager så det kan man vel ikke akkuratt kalle småblødning..  så skal bare ta det siste brettet jeg har her før jeg må finne på no annet.. men er ikke så veldig keen på å bruke kondom så noen som har no forslag til annet???

Samme problemet jeg hadde med Cerazette det. Jeg holdt vel ut i 4-5 mnd tror jeg, ville gi kroppen min tid til å evt tilpasse seg, men... Særdeles effektivt som prevansjonsmiddel da. [:D]

Å nei så kjedelig, er det ikke noe annet merke du kan prøve da? Har gått på de samme pillene som deg i 4 uker og ikke fått igjenn noe mens ennå.(hatt bitte bitte litt små blødninger en gang).

Jeg bruker den og mista mensen heeelt... det er digg det[:D][:D][:D][:D]

Prøve en annen minipille eller p-pille da[;)]

hva med spiral da?

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg bruker den og mista mensen heeelt... det er digg det[:D][:D][:D][:D]

Prøve en annen minipille eller p-pille da[;)]

jada, bare gni det inn...[8D][:D][8D]  *misunnelig*
er det så mye annet man kan ta da når man ammer?? er jo sikkert ern grunn til at legen anbefaler den eller??

ORIGINAL: Camomille

hva med spiral da?

uff syns det virker så vondt jeg.. er jo sikkert ikke det men...

kan en bruke hormon spiral når en ammer?

forresten kjedelig me mensen anna hver uke da...

trodde ikke man kunne ha hormonspiral når man ammer, men er ikke 100% sikker.

Jeg har microgynon nå, men vil ha spiral etterhvert[:D]

ORIGINAL: nina

hva er det?

ORIGINAL: Lena25

ORIGINAL: nina

hva er det?

p-piller

Jeg fikk satt inn spiral da knotten var 6 måneder og jeg fortsatt ammet.. Ingen problemer! Og det var ikke ubehagelig heller, gikk utrolig kjapt å få satt den inn. Så det syns jeg var veldig ok!! Kan ikke spise piller og orka heller ikke kondomer, så det var veldig ok!

tusen takk for svar folkens[:D]
får bare komme meg til  legen så får jeg se hva hu anbefaler, mensen annahver uke gidder jeg iallefall ikke.

Back
Topp