F* ***** for noen sytepaver dere er

Drømmeren skrev:
Syns ikke du skal dømme noen altså..
Alle mener forskjellig.. mulig det kan bli en vanesak for mange..
Men det gamle forumet var myyyye bedre enn dette..

Syns det er dust av deg og kalle for for drittunger bare fordi vi mener noe annet enn deg..
Grow up!

Virkelig enig i dette!

Forandring fryder emoticon
Blir vel tidsnok like vant til dette som det gamle, og det blir nok like mange konstruktive diskusjoner på dette som det har vært hittil emoticon
Og gjør det ikke det, så tipper jeg at vi overlever hele gjengen gitt. Kall meg gjerne optimist, men orker virkelig ikke bruke energi på å irritere meg, især ikke så tidlig i prosessen.

Ååå se der, så praktisk! Nå kommer HI på toppen av hver side, ser det ut som! Genialt!!! emoticon

Synes ikke dette var så ille, en smule uvant, men det går seg vel til :D

**Eggerøra** skrev:
Ååå se der, så praktisk! Nå kommer HI på toppen av hver side, ser det ut som! Genialt!!! emoticon

Ja, genialt! emoticon

Er ikke den som er så glad i forandringer jeg, og jeg trivdes med det gammle forumet, men vi må gi det nye en sjanse. Når vi blir vant til det kan det være vi syns det er supert, og ikke kunne tenke oss det gamle tilbake.

Så oppfordringen min blir, gi det litt tid. Gi de som jobber med det nye forumet litt tid til å få alt på plass.

Jeg syns ikke det var så værst jeg altså, tror dette kommer til å bli bra jeg :) Og gleder meg til det begynner å komme andre diskusjoner enn diskusjoner om det nye forumet :P

Syns denne layouten var mye mer praktisk jeg! Mer oversiktlig og mer som jeg er vant med det! BV må følge endringene i IT-verden, ellers forsvinner det jo bare i mengden av dårlige nettsider!

Altså de har jo forklart hvorfor en endring måtte til. Det var like før gamle babyverden kollapset. Og layouten der var gammel. Det er ikke sikkert at den er mulig å oppdrive i tilfredstillende grad lengre heller.

Til og med nettsider må følge bransjen emoticon

Og hvis halvparten av de som sier de vil slutte å være, faktisk slutter å være her.. Ja, så slutter de å være her. Dobbelt så mange nye vil finne veien hit og trives like godt som de gjorde en gang i tiden.

enig i at ting blit en vane etterhvert :) uvandt i begynnelsen, MEN en ting jeg synes er teit, er at innboksen min er blitt sletta i oppdateringene, så krysser fingra å håper meldingen kommer igjen da alt er ferdig oppdatert...

Kunne ikke vært mer enig... Snakk om å være redd for forandringer! Om noen dager er dere så vant med dette at det hadde blitt ramaskrik om de bytta tilbake til det gamle igjen.... Gi det en sjans iallefall, før dere tar helt av...

Det er jo akkurat som de gamle gubbene på jobb, helt panikk og ramaskrik for den minste forandring... Men så går det seg som regel til ;-)

~testomania~ skrev:
UnniMamma91 skrev:
Foresten så ser jeg 0 av den reklamen som alle klager på :P

Ikke jeg heller... Så mer reklame på den gamle versjonenemoticon

Samme!

Synes det var bra med en forandring jeg. Den gamle layouten var kjedelig synes jeg. Voldsomt til drama over denne endringen.emoticon

jeg kjenner denne typen fra andre forum.. trenger da ikke like det for det.. mye bedre med det gamle.

Syntes no egentlig det gamle forumet hadde kjedelig layout eg da *flau*
...så eg synes det er spennende med nytt, og trur det skal bli bra! ..må berre smøre oss med tålmodighet i denne oppstartfasen! Husk: Babyverden er et gigastort forum, aldri vore på så stort forum før eg, så da er det vel logisk at det tar litt tid før alt er flytta over fra det gamle + å få orden på alle funksjoner som trengs for at forumet skal fungere optimalt!

Gleder meg til å kunne abbonnere på tråder!!!!! :D :D :D

Søte frøken skrev:
Jeg syns jeg skal få lov å mene hva jeg vil..... Andre skal ikke bestemme det og kalle en drittunge fordi en har en annen mening. Jeg ser på faktisk ned på sånne mennesker.
Man er virkelig svak når man begynner med drittslening. Er det for å såre? Føler man seg sterkere? Hvorfor bruke stygge ord?

Spar meg for det evinnelige maset der. Bestemmer du hva jeg skal mene, da, siden du argumenterer (vel...forsøker å argumentere) imot meg? Åh, ikke det? Nei, nettopp. Jeg har ikke bestemt hva noen skal mene; jeg har ytret min egen mening, som er at dere bitcher og syter om hvor dårlig det nye forumet er før dere i det hele tatt har prøvd det ut. Jeg kaller dere ikke drittunger fordi dere har en annen mening enn meg, men fordi dere oppfører deg som drittunger.

Back
Topp