F* ***** for noen sytepaver dere er

FrittFram skrev:
Ja, heeeelt enig. Grisesytepaver. Signerer big time.

Ooh, ooooh, de har ikke fjerna SIGN-funksjonen, da! Schtilig!

Bla bla bla bla  sytepave skrikepave jugepave masepave bountypave

Se her. Jeg begynner å få
dreisen på det nye forumet, og skal bruke denne tråden for å bevise det. 

For FAEN 

En del av klagetrådene handler jo ikke om småtekniske feil som skyldes flyttingen, men selve den nye layouten. Og det er ikke ting som blir bedre bare alt kommer på skinner.

Endel av de samme klagene ang layouten ble nevnt da det nye forumet var i test-stadiet, så rart at man kanskje ikke har hørt på den tilbakemeldingen man etterspurte av brukerne.

Det er jo mye flottt med det nye forumet da!
man ser jo for eksempel ikke hvor få av ørtåførti som har vært inne på tråden å sett bilde av lille gullet ditt, eller lest problemet ditt uten å svareemoticon
Man ser ikke hvem som er inne på tråden, om man er paranoid å tror enkelte følger etter seg!

Råsa Muffin skrev:
Drømmeren skrev:
Syns ikke du skal dømme noen altså..
Alle mener forskjellig.. mulig det kan bli en vanesak for mange..
Men det gamle forumet var myyyye bedre enn dette..

Syns det er dust av deg og kalle for for drittunger bare fordi vi mener noe annet enn deg..
Grow up!

Virkelig enig i dette!

Sign

Åpnet forumet først nå på morran og så forandringene. Har heller ikke lest sytetrådene, men tviler ikke på at det florerer av de. Tror ikke jeg gidder å sette meg inn i hverken sytinga eller det nye forumet med det første. Vil heller på stranda! Kanskje en ide for flere her inne?

Kan forstå at endringer kan frustrere i sammenhenger hvor en skal prestere kjapt, være effektiv - som programendringer på jobb ol. hvor en har et tidspress hengende over seg. Når folk blir fra seg på et babyforum, forsvinner min forståelse. Så enig med deg - gi det tid, forandringer er interessant

Eneste ankepunktet mitt, er at jeg avskyr integrerte forum... Får helt fnatt av det, og må bruke masse tid på å fjerne reklamer og dritt.

hehe for folk som har vært på andre forum, så er ikke dette så veldig annerledes

man trenger litt tid å komme inn i det, men var jo på tide med en oppgradering :)

men synes det er tregt da.. i forhold til det andre...

merete_80 skrev:
En del av klagetrådene handler jo ikke om småtekniske feil som skyldes flyttingen, men selve den nye layouten. Og det er ikke ting som blir bedre bare alt kommer på skinner.

Endel av de samme klagene ang layouten ble nevnt da det nye forumet var i test-stadiet, så rart at man kanskje ikke har hørt på den tilbakemeldingen man etterspurte av brukerne.

Enig!
Hvorfor spørre hva brukerne mener/ønsker, om man ikke har tenkt å høre uansett...?!

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Forumet har vært oppe i kun noen få timer, og dere klager allerede over at ikke alle innlegg er på plass og at ikke alle profildetaljer er 100% korrekte, og "alt er fælt" og "dumme Babyverden, altså"! Drittunger. Selv jeg som er en idiot når det gjelder IT skjønner at det tar tid å overføre alt fra det gamle til det nye, og at det kan ta både en og to og tre dager før alt er ved det gamle.

Forandring er ikke vondt, folkens. Ta dere sammen.

Har respekt for deg, for du har mye fornuftig å si. Men å kalle folk for drittunger fordi dem klager synes jeg er ganske teit emoticon

Jeg liker ikke det nye forumet, fordi jeg vet at slike forum som dette har en tedens til å være treige. Fikk ikke posta her i går, og det er et problem jeg tror kommer til å være her med jevne mellomrom..... Det andre forumet var også mye mer oversiktelig, og ikke minst så var det ikke stappa fullt av reklame. Så selv om det selvfølgelig er litt småfeil her i starten og at det kommer til å gå seg til antageligvis, så kan man se forskjeller på det gamle og det nye forumet hele tiden, og det må vel være lov å påpeke?

Tipper babyverden er interessert i å få både positive og negative tilbakemeldinger, for å bli et best mulig forum. Så da må vel vi som har noe negativt å si, få si vår mening vi og....

Det er to ting som umiddelbart slår meg, når det gjelder dette forumet.. 1. Det er gratis for oss brukere, ergo må det reklamefinansieres, for at fortsatt drift skal være mulig. Vi er midt i målgruppen til annonsørene, lær dere å leve med det eller last ned Mozilla Firefox og adblock. 2. Det er TILBUD vi har, om å være på forumet her. Ingen tvinger dere, så dere kan like det eller bare la være å bruke det, hvis det er sååå ille! Er det noe dere savner eller mener burde vært annerledes, så foreslå endringer da vel! Er det forsvarlig å gjøre noe med deg, så gjør de det!

Jeg logget meg akkurat på og ble litt overrasket kan du si. Men jeg vil ikke si at jeg syter, jeg gikk bare rett inn og ga KONSTRUKTIV kritikk uten å være negativ.

Håper de tar det til seg.

Back
Topp