F* ***** for noen sytepaver dere er

Forumet har vært oppe i kun noen få timer, og dere klager allerede over at ikke alle innlegg er på plass og at ikke alle profildetaljer er 100% korrekte, og "alt er fælt" og "dumme Babyverden, altså"! Drittunger. Selv jeg som er en i*** når det gjelder IT skjønner at det tar tid å overføre alt fra det gamle til det nye, og at det kan ta både en og to og tre dager før alt er ved det gamle.

Forandring er ikke vondt, folkens. Ta dere sammen.

folk har vel rett til å reagere vel??? kan ikke si de er drittunger for det syns jeg!!

For å følge din fantastiske logikk, så må jeg jo bare replisere med at jeg også har rett til å reagere, da.

enig, det blir for dumt det her maset...... det kan kanskje være en ide å prøve å være her ei stund før man bestemmer seg for å hate.emoticon

enig, det blir for dumt det her maset...... det kan kanskje være en ide å prøve å være her ei stund før man bestemmer seg for å hate.emoticon

Syns ikke du skal dømme noen altså..
Alle mener forskjellig.. mulig det kan bli en vanesak for mange..
Men det gamle forumet var myyyye bedre enn dette..

Syns det er dust av deg og kalle for for drittunger bare fordi vi mener noe annet enn deg..
Grow up!

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
For å følge din fantastiske logikk, så må jeg jo bare replisere med at jeg også har rett til å reagere, da.

ja, så klart, men du trenger vel ikke kalle folk for drittunger for det!?

Å klage på designet er jo noe helt annet enn småfeilene da.
Tydelig at designet kommer til å bli værende sånn her.

Hadde jeg ikke vært så avhengig hadde jeg aldri giddi å fortsette å være her.
Slike forum som dette er mye mer tungvindt, syns jeg.

Ja, det tar litt tid før det blir i orden, så vi får bare smøre oss med tålmodighetemoticon

jepp, jeg er en drittunge.. likte det gamle bedre jeg.. liker ikke reklamen, syns det var ryddigere før.. men for all del, man venner seg vel til det..

maltesers skrev:
Bouncy the Butthead Slayer skrev:

ja, så klart, men du trenger vel ikke kalle folk for drittunger for det!?

Neida, men jeg velger å gjøre det likevel, siden det unektelig er en treffende beskrivelse i denne sammenhengen.

Om det ikke har bedret seg på noen dager kan vi begynne å klage syns jeg. 
Men vi får la de få litt innkjøringstid. Vi kommer til å henge her uansett og vi blir vandt til dette nye forumet også.
Bare vent å se!! :Demoticon

Oppdrag Nemo skrev:
Å klage på designet er jo noe helt annet enn småfeilene da.
Tydelig at designet kommer til å bli værende sånn her.

Hadde jeg ikke vært så avhengig hadde jeg aldri giddi å fortsette å være her.
Slike forum som dette er mye mer tungvindt, syns jeg.

Det er jo veldig symptomatisk at folk klager på slikt omtrent før de har rukket å venne seg til det. Det er forandringen som er det verste for de fleste, og ikke brukervennligheten - den er de færreste raske nok til å finne ut av på noen få minutter. Alt er en tilvenningssak. Hvis den forrige forumløsningen hadde vært den nye, så hadde det vært akkurat like mange klager (om ikke flere, for det var tross alt ikke den beste løsningen, det heller).

Toadette_ skrev:
Syns det var kult med nytt forum jeg :))

sign! emoticon
litt å sette seg inn i, men det er jo bare morro!

Blir vel som når FB endrer seg. Ramaskrik først også blir man vandt til det

Det er nok en vanesak. Etterhvert vil dere bli kjent med utseende og de nye funksjonene. Jeg er sikker på at dere vil like det med tiden. Vær grei å ha is i magen. emoticon

Drømmeren skrev:
Syns ikke du skal dømme noen altså..
Alle mener forskjellig.. mulig det kan bli en vanesak for mange..
Men det gamle forumet var myyyye bedre enn dette..

Syns det er dust av deg og kalle for for drittunger bare fordi vi mener noe annet enn deg..
Grow up!

Det går jo ikke an å uttale seg om at det gamle er bedre enn det nye eller omvendt før man har prøvd ut det nye over tid!

Back
Topp