Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er etterlyst, der du vet. (der sola alltid skinner)©Smartass skrev:
Det er faktisk mårråbrød å få! Pluss energidrikk!IsThaBeth skrev:
©Smartass skrev:
Fittifutta skrev:
Kan dere ikke komme til meg på kaffe da?! Jooooda! Jeg har dårlige vitser og halvklein kaffe! Tjukk og snill er jeg og. Kom da!
De va lite lankt :D
Fittifutta skrev:
Enersjiiit drink! Gubben lægg drøye kabla. Æ lægg kabal. Isssabætz - kom da! Æ ska kvæss albuan dine! Uten svulstige ord, æ love!
IsThaBeth skrev:
©Smartass skrev:
Haha xD Med mer!!!
Sist jeg sjekket var det til og med en banan der!
Juliette skrev:
Fittifutta skrev:
Kan dere ikke komme til meg på kaffe da?! Jooooda! Jeg har dårlige vitser og halvklein kaffe! Tjukk og snill er jeg og. Kom da!
Tusen takk! Hvor?
Pass deg fjittefjottfutt, før du ramler over en lav sko-IsThaBeth skrev:
Juliette skrev:
Fittifutta skrev:
Tusen takk! Hvor?
Fittifutta skrev:
Hadde du tenkt litt lengre, hadde du kanskje husket at jeg snubla i en sko da jeg hadde gym i 3.klasse. Eller jeg snubla før timen, så jeg hadde faktisk ikke gym! Ikke alle som er så heldige at de bare kan ha gym liksom. Så snurp til deg den dustekjeften.
Juliette skrev:
Fittifutta skrev:
Tusen takk! Hvor?
IsThaBeth skrev:
Fittifutta skrev:
Hadde du tenkt litt lengre, hadde du kanskje husket at jeg snubla i en sko da jeg hadde gym i 3.klasse. Eller jeg snubla før timen, så jeg hadde faktisk ikke gym! Ikke alle som er så heldige at de bare kan ha gym liksom. Så snurp til deg den dustekjeften.
Nå skal du tenke deg om et par ganger, før du sier jeg skal snurpe kjeften, for hvis du tenker deg om, med den lille peanuthjerna di, så hadde du husket at jeg fikk sprøytet inn botox i går, og da er det for faen ikke så lett å snurpe kjeften!