F****-Fjutta!!

©Smartass

Forumet er livet
Du er etterlyst, der du vet. (der sola alltid skinner)

©Smartass skrev:

Kan dere ikke komme til meg på kaffe da?! Jooooda! Jeg har dårlige vitser og halvklein kaffe! Tjukk og snill er jeg og. Kom da!

Fittifutta skrev:

©Smartass skrev:

Kan dere ikke komme til meg på kaffe da?! Jooooda! Jeg har dårlige vitser og halvklein kaffe! Tjukk og snill er jeg og. Kom da!

De va lite lankt :D

IsThaBeth skrev:
Det er faktisk mårråbrød å få! Pluss energidrikk!

Haha xD Med mer!!!

©Smartass skrev:

IsThaBeth skrev:

Haha xD Med mer!!!

Sist jeg sjekket var det til og med en banan der!

IsThaBeth skrev:

Enersjiiit drink! Gubben lægg drøye kabla. Æ lægg kabal. Isssabætz - kom da! Æ ska kvæss albuan dine! Uten svulstige ord, æ love!

©Smartass skrev:

Fittifutta skrev:

©Smartass skrev:

De va lite lankt :D

Jeg berr serr Ikke om mye. Har råddyr nå og. Gøy for unga og mødrene och.

Men pell deg inn!

Fittifutta skrev:

IsThaBeth skrev:

Enersjiiit drink! Gubben lægg drøye kabla. Æ lægg kabal. Isssabætz - kom da! Æ ska kvæss albuan dine! Uten svulstige ord, æ love!

Jeg føler jeg famler i blinde, hvor er du, min vakre og villige kvinde? Jeg venter med mårråbrød og smartass i min hule hånd, hvad er der som med dig drøyer sånd?

IsThaBeth skrev:

©Smartass skrev:

IsThaBeth skrev:

Haha xD Med mer!!!

Sist jeg sjekket var det til og med en banan der!

Hallo!! Dra te deg den nesetippkjeften! Hadde du tenkt litt lengre hadde du kanskje skjønt at jeg blir trist av å spise bananer, da det rimer på bavianer - og jeg ønska meg alltid det, men at ikke alle får alt de ønsker servert på sølvfat!

Fittifutta skrev:

©Smartass skrev:

Tusen takk! Hvor?

Juliette skrev:

Fittifutta skrev:

©Smartass skrev:

Tusen takk! Hvor?

I Kautokeino. Til sommeren. Hvis det blir sommer.

IsThaBeth skrev:
Pass deg fjittefjottfutt, før du ramler over en lav sko- 

Hadde du tenkt litt lengre, hadde du kanskje husket at jeg snubla i en sko da jeg hadde gym i 3.klasse. Eller jeg snubla før timen, så jeg hadde faktisk ikke gym! Ikke alle som er så heldige at de bare kan ha gym liksom. Så snurp til deg den dustekjeften.

Juliette skrev:

Fittifutta skrev:

©Smartass skrev:

Tusen takk! Hvor?

Hadde du hatt kart og kompass, så hadde du kanskje funnet frem-. Det er mye mygg der. Spesielt rundt påske- 

Fittifutta skrev:

IsThaBeth skrev:

Hadde du tenkt litt lengre, hadde du kanskje husket at jeg snubla i en sko da jeg hadde gym i 3.klasse. Eller jeg snubla før timen, så jeg hadde faktisk ikke gym! Ikke alle som er så heldige at de bare kan ha gym liksom. Så snurp til deg den dustekjeften.

Nå skal du tenke deg om et par ganger, før du sier jeg skal snurpe kjeften, for hvis du tenker deg om, med den lille peanuthjerna di, så hadde du husket at jeg fikk sprøytet inn botox i går, og da er det for faen ikke så lett å snurpe kjeften! 

Juliette skrev:

Fittifutta skrev:

©Smartass skrev:

Tusen takk! Hvor?

Der! sier hun og peker! Veibeskrivelse kommer med skrevdue

IsThaBeth skrev:

Fittifutta skrev:

IsThaBeth skrev:

Nå skal du tenke deg om et par ganger, før du sier jeg skal snurpe kjeften, for hvis du tenker deg om, med den lille peanuthjerna di, så hadde du husket at jeg fikk sprøytet inn botox i går, og da er det for faen ikke så lett å snurpe kjeften! 

Hadde du visst alt jeg vet, hadde du visst at jeg vet veldig mye for faen. Og da hadde du ikke sagt så mye piss. Hvis et ord fra din munn var som et kakestykke i kalorier, har du svelga mange ord. For du er tjukk i huet! Snurpsnerp!

Back
Topp