f.... er så lei

malingullet

Glad i forumet
det har stått stille lenge nå med reductilen[:'(]er jo sulten som en hest og alt snop er godt igjen.men jeg klarer og styre meg litt da,gått ned 10 kg og nå er det bom stopp og det har det sikkert vært en mnd.de har nok sluttet og virke tror dere ikke?
 
usj - så kjipt[:@][:@] går du på den sterkeste eller har du muligheten til å øke til 15mg? Kanskje kroppen behøver et lite opphold...noen dager uten for så å begynne på den igjen?![8|]
 
ORIGINAL: Nummer1(-:

usj - så kjipt[:@][:@] går du på den sterkeste eller har du muligheten til å øke til 15mg? Kanskje kroppen behøver et lite opphold...noen dager uten for så å begynne på den igjen?![8|]
 


 
 
går på 15 mg nå
 
ORIGINAL: Mrs J.

Kjenner til det ja[8|]
Har gått ned 9,2 kg og nå har det stått stille i nesten 1 mnd[:-]Kjjjeeeeddddeeeelig[&:]

 
 
er vel ikke sånn at de slutter helt og virke også virker de aldrig mer igjen liksom[8|]må vel kanskje ta en pause og begynne igjen men er så redd for å fyke opp igjen.men som sagt om de ikke virker lenger så har jeg jo holdt vekten så langt da
 
ORIGINAL: AC Schnitzer

sånn har jeg det å, å er på 10 kg jeg å [:D][&o]

 
grattis[:)]flink du er.godt det ikke bare er meg som sliter[&o]vil ned NÅÅÅÅÅÅ[:'(][:D]
 
Back
Topp