f&b og ringslynge

tretroll

Forumet er livet
VIP
Noen som har prøvd den ringslynga man får om man begynner å abonnere på Foreldre og barn nå? Er den bare dritt liksom eller funker den?

har babybjørn fra sist men er veeeeldig misfornøyd - pappa'n kommer til å bruke den men jeg skal sy meg Maitai denne gang tenkte jeg. Lurte på å sy en ringslynge også nemlig - den kan vel brukes tidligere enn maitaien? Men skal abonnere på Foreldre og Barn uansett har jeg planer om, så om den er noe særlig så bare bestiller jeg....slippe unna litt arbeid[:D]

Har ikke peiling, men dytter for deg[:D]

har bestilt bladet og slynga men har ikke fått no rekning enna så derfor har eg ikke fått slynga desverre

ORIGINAL: chl

har bestilt bladet og slynga men har ikke fått no rekning enna så derfor har eg ikke fått slynga desverre

Samme her[:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ORIGINAL: chl

Samme her[:)]

samma her... tror det er bortimot første gang jeg venter på ei regning med lengsel[;)]

Har dere fått bladet da? For regninga følger bladet. Når man har betalt da får man slynga, jeg har ikke betalt ennå så jeg har heller ikke sett slynga...

det lå ikke noe med bladet .. sjekka nøye :)

Back
Topp