F&B denne gangen.

råsadåsa

Forelsket i forumet
leser nyeste F&B.
leser om ull.
der står det at man ikke skal kjøpe ull blandet med bomull fordi ull må vaskes skånsomt og da blir ikke bomullen ren nok...

[8|]

men jenta mi tåler ikke ren ull på huden [&o]
trodde jeg eeendelig hadde finni no som passet henne jeg da!
har ull/bomull fra claire.dk *ELSK*
og joha tror jeg..

såem.. skal man slutte helt å bruke det da eller?

jeg kjøper også slike ull klær, men jeg vil tro at de blir rein nok.. kan jo umulig bli dødelig skitten[8|][8D]

jeg har også noen av de bodyene å elsker de. men vasker de på 40 grader jeg da for det meste.. må da bli like reint som alt anna?? vil ikke slutte å bruke de!!

ORIGINAL: oggi sin

jeg har også noen av de bodyene å elsker de. men vasker de på 40 grader jeg da for det meste.. må da bli like reint som alt anna?? vil ikke slutte å bruke de!!

jaa jeg vasker de vanlige bomulls klærne på 60, men ulla på 40 med milo..
vet av mangen som vasker baby klær på 40 sånn generelt, og det blir da rent nok!
skjønte liksom ikke helt den greia der..

står på side 66 for den som vil lese [:)]

det er grunnen til at jeg aldri har kjøpt slike klær - bomull må vaskes på høyere temperatur for å bli ren, da vil man ødelegge ullas egenskaper - da er det bedre å bruke tynn bomull under ullklærne

ORIGINAL: lenemor

det er grunnen til at jeg aldri har kjøpt slike klær - bomull må vaskes på høyere temperatur for å bli ren, da vil man ødelegge ullas egenskaper - da er det bedre å bruke tynn bomull under ullklærne

menne, hvor får man tak i såå tynn bomull at det skal være noe poeng i det da?

Back
Topp