F**** )&%:_)(#&¤

..Mia..

Betatt av forumet
AAAARRRRRGGGG....

Nå har jeg blitt HACKA -igjen.....

Jeg bor i borettslag og jeg VEDDER på at det er en eller annen liten asosial JÆVEL som
siter krokrygga foran pc'en sin hele dagen og hacker seg inn på de andre som deler
fellesnettverket og legger inn trojanere og keyloggers og faenskap.

Sorry, ble litt mye banning her nå, men jeg skjønner ikke pointet..!!!!

Det hender jeg spiller litt WoW (World of Warcraft) og da jeg skulle logge inn i dag, fikk jeg
beskjed om at passordet var feil. Så prøvde jeg å logge på mailen min, der jeg fikk samme beskjed.
Så nå har jeg sittet her i snart to timer for å recovere passordet til mailen min, fikse wow-accounten
og prøve å hindre at den forp**** IDIOTEN kommer seg inn på pc'en min igjen......

Har endra alle passord, driver og kjører en ad-aware scan pluss virusscan og blir vel nødt
til å laste ned enda et virusprogram og oppgradere brannmuren i tillegg. VRÆÆL!!!

Sorry, det var kveldens utblåsning. Til dere som ikke har lagt dere enda, ha en fin natt (dont stay up too long) og god natt fra meg :)

De trenger jo ikke å hacke seg inn på din pc for å ta mailen og wow-kontoen, da.. [;)] Keyloggers, trojanere, etc kommer heller ikke av hacking.. 

uff, det hørtes ut som noen med fritidsproblemer som holder på der ja[&:] skjønner godt at du blir forbanna da ja[:@][:@] håpe du finnner en måte og holde den idioten unna på[:)]

off så kjipt! [:'(] Har en eks som satt her og var fortvila over samme problemet. Men han fikk fiksa det da.
Lykke til! [8D]

Back
Topp