Føttene

Izelin3

Elsker forumet
Bare lurer....Når jeg holder mini sånn at han står så er det noen ganger at føttene hans lissom vender litt innover.[&:] (ikke sånn innoverbeint) men hele foten er på skrå og ikke flatt. (hmm ikke lett å forklare dette, men håper dere skjønner )[8D]
Og jeg husker ikke åssen det var med di første........så det jeg lurer på er alså om dere ser det på deres mini'er også??? Er det "normalt" [;)] 
 
Ja, jeg tror det er sånn her også[:)]
 
ORIGINAL: Guro23

Ja, jeg tror det er sånn her også[:)]

 
*puh*  godt å høre.....det er vel bare veldig mykt enda sånn at det blir litt vinglete[;)]
 
ORIGINAL: Izelin3

ORIGINAL: Guro23

Ja, jeg tror det er sånn her også[:)]


*puh*  godt å høre.....det er vel bare veldig mykt enda sånn at det blir litt vinglete[;)]

 
Ja, det tror jeg også[:D] 
 
Er slik her også[;)] Vipper liksom litt på fotbladene.
 
Back
Topp