Bare lurer....Når jeg holder mini sånn at han står så er det noen ganger at føttene hans lissom vender litt innover.[&:] (ikke sånn innoverbeint) men hele foten er på skrå og ikke flatt. (hmm ikke lett å forklare dette, men håper dere skjønner )[8D]
Og jeg husker ikke åssen det var med di første........så det jeg lurer på er alså om dere ser det på deres mini'er også??? Er det "normalt" [;)]
Og jeg husker ikke åssen det var med di første........så det jeg lurer på er alså om dere ser det på deres mini'er også??? Er det "normalt" [;)]