Førstemann?

MaSiMa

Andre møte med forumet

Fikk svak, svak positiv test i går kveld, og svak i dag morrest. Er 11 dpo i dag, så tør ikke juble helt enda :-)

Om dette går bra blir terminen 2 desember ifølge første dag i mens, men jeg vet jeg hadde EL på dag 11, så da blir det 30 Nov :-)


Edit 20.03: Da er det ingen tvil ;-)




 
Gratulerer! :)

jeg håper også å komme inn her, men terminen vil ikke bli før rundt jul! :)
 
Hei! Håper også å komme inn her...:) skal teste på onsdag, og om jeg er gravid, vil jeg ha termin 1 desember etter egne beregninger...:)
 
Jeg har termin i slutten av november, sånn ca 30.nov så stor mulighet for at det blir desember =)
 
Gratulerer!! :)

Jeg skal teste 1.april hvis jeg klarer å vente... :)
 
Testene blir sterkere, så drister meg til å si takk 
 
Gratulerer Håper på å kunne komme etter, termin blir i midten av desember dersom det klaffer! *Håper*
 
Gratulerer så masse! Jeg har IKM på mandag, men skal teste på lørdag før en 30 års dag;) Can't wait!!!
 
gratulerer med spiren :) håper å kunne komme inn her til dere...
 
Da har jeg nettopp testet negativt, så ser ut til at det ikke blir noe baby her før 2013...:/ Lykke til alle andre..:)
 
Håper så veldig på og komme inn her. Test i sted med å presse ut noe urin  der ble det kun en tynn tynn nesten usynlig kryss på den helt tydelige linjen. Så det vil vell si ikke gravid. Egentlig skal jeg ikke teste før mandag 
 
Testet svak positiv torsdag og lørdag. Hvor mange av dere tester flere ganger etter positiv test? Lite symptomer, det første som slo meg var at jeg grein til slutten på Deep Impact-filmen noen dager før ventet mens, og tenkte da :"hmm, sippete=gravid?" ellers litt ekstra trøtt og sliten...
termin 2 desember :)
 
håper flere kommer inn snart:)) og til ststnevnte spm, ja jeg tester flere ganger..mest for moro skyld, men også får å se om den blir stekrere
 
Testet positiv første gang på mandag, og har vel etter det tatt 5 tester totalt, bare for å være HELT sikker, og jaggu ble alle 5 positive! Siste test ble tatt i går! Så går alt som det skal blir det en liten en i Desember <3 
 
Back
Topp