Førstemann

Oopsydaisy

Betatt av forumet
..som gidder å finne ut hvilken dato min permisjon er over på, i 2011,, er en knupp!!!!! [;)] Hodet mitt vil ikke virke... [8|]
Permisjonen starter 26.06.2010, og vi skal ha 80% dekningsgrad
Jeg tar årets ferieuker fra 30.08.10 - 11.10.10, da far tar 5 uker med pappapermisjon.

Someone? [;)]

HVa med å bare ringe til NAV, så regner de det ut for deg på et blunk[;)]
JEg har ikke helt oversikt på reglene for utregning, med tanke på ferie og sånt. F.eks om man bare skal regne 1 ferieuke som hele uker fra mandag til fredag, eller om de bare regner uker mandag til søsndag...så er vanskelig å regne helt nøyaktig...
SKal mannen din ta de siste 5 ukene etter at du er ferdig med din del da, eller?

Vanskelig å regne ut ja![:@]
Holder på å fylle ut det skjemaet jeg skal sende inn til kjedekontoret, er nok ikke så viktig for de når jeg har ferie og når jeg har permisjon, de skal uansett ikke betale ut noe til meg, det går gjennom NAV.
Får ta meg en tur til NAV imorgen, så skal de få bryne seg på utregningen..

Sambo skal ta de siste 5 ukene sine fra 01.august neste år, altså når jeg er ferdig med permisjon og ferie for 2011.

Jeg kommer fram til 18. juni, jeg. Da har jeg regnet med 56 uker minus de siste 5 ukene til far. Altså 51 uker fra 26.06.2010. Da kommer jeg fram til at din permisjon er ferdig, og at mannen din altså har igjen 5 uker i tillegg. Men jeg vet ikke om jeg her regnet riktig, altså.

Jippi, da er jeg ikke helt på jordet likevel. 18.juni er permisjonen over, og jeg begynner rett på ferien for 2011.
Takk,takk Jellybelly [;)] blir tur til NAV imorgen, høre om de er enige i utregninga og permisjonsplanen vår.. det bør de være, for nå orker jeg ikke mer papirarbeid og surr ang. datoer..[:-]

Back
Topp