Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, gratulerer så myeDa sniker jeg meg inn her etter positiv test i dag 11 dpo
Foreløpig termin er 2. januar
Tusen takkJippi, gratulerer så mye
Da kan vi være nervøse sammen. Jeg har mista 3 ganger. Skulle hatt termin i mai, juni og september. Så må har vi hatt et opphold siden vi er til utredning. Ble faktisk ikke glad da testen viste positiv, bare nervøs!Heihei!
Gratulerer så mye alle sammen!
Jeg håper veldig at jeg kan få bli her, men jeg tør ikke helt å tro på det ennå. Fikk positiv test i dag 11 dpo etter en SA i november og en MA i februar. Så jeg er veldig glad og ganske redd samtidig Om alt går bra denne gangen blir termin 2. januar!
Da kan vi være nervøse sammen. Jeg har mista 3 ganger. Skulle hatt termin i mai, juni og september. Så må har vi hatt et opphold siden vi er til utredning. Ble faktisk ikke glad da testen viste positiv, bare nervøs!
Lykk til, til deg håper du kommer i mål!
Fint å ha noen å være nervøs med, haha tror jeg husker deg fra september-gruppa? Skjønner godt at du ble nervøs! Tøft av deg å fortsette etter tre ganger! Vi får håpe begge kommer i mål denne gangen. Lykke lykke til <3
GratulererMelder meg inn her! Positiv test i dag tidlig, "termin" 2. januarlitt sjokk da jeg har en liten gutt på 9 mnd