Førstemann ut

Sniker fra juni2016:)

Gratulerer så mye! Sykt å se at det begynner å flytte inn folk på 2017 forumet :D spennende!
 
Heihei!

Gratulerer så mye alle sammen!

Jeg håper veldig at jeg kan få bli her, men jeg tør ikke helt å tro på det ennå. Fikk positiv test i dag 11 dpo etter en SA i november og en MA i februar. Så jeg er veldig glad og ganske redd samtidig :p Om alt går bra denne gangen blir termin 2. januar! :)
 
Sniker fra november, gratulere så mye til alle:)
Kjekt å se at 2017 babyer er i gang:)
 
Heihei!

Gratulerer så mye alle sammen!

Jeg håper veldig at jeg kan få bli her, men jeg tør ikke helt å tro på det ennå. Fikk positiv test i dag 11 dpo etter en SA i november og en MA i februar. Så jeg er veldig glad og ganske redd samtidig :p Om alt går bra denne gangen blir termin 2. januar! :)
Da kan vi være nervøse sammen. Jeg har mista 3 ganger. Skulle hatt termin i mai, juni og september. Så må har vi hatt et opphold siden vi er til utredning. Ble faktisk ikke glad da testen viste positiv, bare nervøs!
Lykk til, til deg håper du kommer i mål! :)
 
Da kan vi være nervøse sammen. Jeg har mista 3 ganger. Skulle hatt termin i mai, juni og september. Så må har vi hatt et opphold siden vi er til utredning. Ble faktisk ikke glad da testen viste positiv, bare nervøs!
Lykk til, til deg håper du kommer i mål! :)


Fint å ha noen å være nervøs med, haha :) tror jeg husker deg fra september-gruppa? Skjønner godt at du ble nervøs! Tøft av deg å fortsette etter tre ganger! Vi får håpe begge kommer i mål denne gangen. Lykke lykke til <3
 
Fint å ha noen å være nervøs med, haha :) tror jeg husker deg fra september-gruppa? Skjønner godt at du ble nervøs! Tøft av deg å fortsette etter tre ganger! Vi får håpe begge kommer i mål denne gangen. Lykke lykke til <3

Ja, jeg var der i en kort periode. :p
Krysser fingrene for oss begge to!!! :)
 
Gratulerer alle saman :D blir spennande å fylgje dykk framover :D
 
Melder meg inn her! Positiv test i dag tidlig, "termin" 2. januar:happy:litt sjokk da jeg har en liten gutt på 9 mnd:smiley-ashamed008:happy:
 
Hei! Gratulerer til alle gravide:) Jeg håper å kunne få flytte inn her med termin 1 januar. Er 3 dager over IKM men mangler positiv test:/ så jeg håper innttil videre at det ender med at jeg flytter inn hit:)
 
Da sniker jeg meg også inn her, tror termin er 2 januar som mange andre her ser jeg :)
 
Back
Topp