Førstemann kommer i juni! :)

Judelidu

Blir kjent med forumet
Da har jeg rundet 12 uker med god margin og tør dermed flytte over i terminforum fra prøveforum. Har hatt en dagbok der hvor jeg har skrevet om MA tidligere i sommer og den nye graviditeten. Nå ser det jo virkelig ut som om det blir noe av denne gangen, og jeg har begynt å glede meg!! :p Det satt litt langt inne å sende skuldrene etter det som hendte i første graviditet, men når har jeg klart å stenge ute bekymringene så langt det lag seg gjøre, og har begynt å glede meg til det som sannsynligvis kommer i juni 2016..... Herlig! :p:Heartpink

Har hatt noen slitsomme første måneder med myyye kvalme og tretthet. Nå klarer jeg å holde formen i sjakk med å sove (MYE) og spise regelmessig. Får fremdeles mer kvalme noen perioder og dager, men det er mye bedre enn tidligere. Ser frem mot et andre trimester med forhåpentligvis mindre plager enn første, og gleder meg til magen begynner å vise mer og jeg kan kjenne den lille... :Heartpink Spennende tider!
 
En liten gutt inne i magen sa jordmor på ultralyd :) Alt vel! Helt fantastisk følelse. <3
 
Snart halvveis nå! Ganske utrolig. Formen helt ok, går fint når jeg tar hensyn og slapper nok av. OUL stadfestet at det er en liten gutt inne der <3 Føler at dagene og ukene har gått litt fortere i det siste. Herlig, håper det fortsetter sånn :) Har så smått begynt å kjenne liv allerede, merkelig og fantastisk :-D
 
Halvveis! Veldig kjekt å tenke på. Det går litt fortere enn før så satser på at det fortsetter sånn :) Kjekt å kjenne liv hver dag også. Egentlig en veldig fin periode nå på tross av litt ymse småplager. :)
 
Halvveis! Veldig kjekt å tenke på. Det går litt fortere enn før så satser på at det fortsetter sånn :) Kjekt å kjenne liv hver dag også. Egentlig en veldig fin periode nå på tross av litt ymse småplager. :)
jeg er også gravid med førstemann som ventes i juni, veldig spennende. Moro å kjenne liv ja :) Håper selv at tiden går fort frem til termin! hehe
 
jeg er også gravid med førstemann som ventes i juni, veldig spennende. Moro å kjenne liv ja :) Håper selv at tiden går fort frem til termin! hehe

Så gøy! Når i juni har du termin? Spennende tider. :) :)
 
11 juni. Du da? :) Har du begynt å se at han beveger seg utenpå magen? Det har jeg, var litt rart i begynnelsen :p

Jeg har også 11.juni! :p Ja, kan se det utenpå. Veldig rart og gøy :)
 
28+5! Nå har tiden jammen gått fort! Vært på 3D UL og sett at alt var i orden også, herlig følelse :) Selv om det er en del bekkentull om dagen går det fortsatt fint å gå en del på jobb og dagene flyr. Gleder meg virkelig til å treffe lillegutt nå!
 
Back
Topp