Judelidu
Blir kjent med forumet
Da har jeg rundet 12 uker med god margin og tør dermed flytte over i terminforum fra prøveforum. Har hatt en dagbok der hvor jeg har skrevet om MA tidligere i sommer og den nye graviditeten. Nå ser det jo virkelig ut som om det blir noe av denne gangen, og jeg har begynt å glede meg!! Det satt litt langt inne å sende skuldrene etter det som hendte i første graviditet, men når har jeg klart å stenge ute bekymringene så langt det lag seg gjøre, og har begynt å glede meg til det som sannsynligvis kommer i juni 2016..... Herlig!
Har hatt noen slitsomme første måneder med myyye kvalme og tretthet. Nå klarer jeg å holde formen i sjakk med å sove (MYE) og spise regelmessig. Får fremdeles mer kvalme noen perioder og dager, men det er mye bedre enn tidligere. Ser frem mot et andre trimester med forhåpentligvis mindre plager enn første, og gleder meg til magen begynner å vise mer og jeg kan kjenne den lille... Spennende tider!
Har hatt noen slitsomme første måneder med myyye kvalme og tretthet. Nå klarer jeg å holde formen i sjakk med å sove (MYE) og spise regelmessig. Får fremdeles mer kvalme noen perioder og dager, men det er mye bedre enn tidligere. Ser frem mot et andre trimester med forhåpentligvis mindre plager enn første, og gleder meg til magen begynner å vise mer og jeg kan kjenne den lille... Spennende tider!