Førstemann inn...? :)

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hei!

Jeg har termin 28-29 mars, eller kanskje litt senere og, for ikke 100% sikker på termin, siden syklus har vært litt ustabilt etter første. Men blir nok slutten av mars - begynnelsen av april, så henger litt på begge steder tenker jeg. :)

Denne lille her ble en liten overraskelse som kom litt vel tidlig, så vi er småstresset, men ganske glade allikevel. :happy090
 
Last edited:
Hei!

Jeg har termin 28-29 mars, eller kanskje litt senere en for 100% sikker på termin, siden syklus har vært litt ustabilt etter første, men blir nok slutten av mars - begynnelsen av april, så henger litt på begge steder tenker jeg. :)

Denne lille her ble en liten overraskelse som kom litt vel tidlig, så vi er småstresset, men ganske glade allikevel. :happy090

Gratulere [emoji1] Hvor mange uker er du? [emoji5]

Venter enda i spenning om jeg blir å komme inn hit [emoji7]
 
Hei!

Jeg har termin 28-29 mars, eller kanskje litt senere en for 100% sikker på termin, siden syklus har vært litt ustabilt etter første, men blir nok slutten av mars - begynnelsen av april, så henger litt på begge steder tenker jeg. :)

Denne lille her ble en liten overraskelse som kom litt vel tidlig, så vi er småstresset, men ganske glade allikevel. :happy090

Gratulerer!
Jeg har testet positivt og termin blir 1.april etter mine beregninger. Fortsatt veldig tidlig, men krysser fingrene
 
Jeg også, IKM på lørdag. Har ikke testa noe enda, EL var 7/7.
Krysser fingrene for oss :signs003

Spennende! Gleder meg til å se testene dine når/hvis du deler [emoji16][emoji173]️

Har muligens IKM på søndag pga laaang syklus på 42 dager så er utrulig spent [emoji1]
 
Spennende! Gleder meg til å se testene dine når/hvis du deler [emoji16][emoji173]️

Har muligens IKM på søndag pga laaang syklus på 42 dager så er utrulig spent [emoji1]


Skjønner godt at du er spent !
Krysser fingrene for at :sign17 har funnet egget og grodd seg godt fast :hello2
 
Våger meg til å begynne å snuse litt her inne.. Har IKM på lørdag, men er blitt en notorisk testetøs, så har jo selvfølgelig tatt flere tester allerede :bag:
Har testet positivt siden 9dpo, men er jo fortsatt veldig tidlig, bare 3+4 i dag, så holder enda litt igjen på jubelen .
Håper veldig at jeg skal få bli her inne. Termin blir i så fall 2. April :)
 
Jeg har også IKM på søndag! Dagene går så fryktelig seint :confused: Har hatt litt brun utflod siden søndag, men igår stoppet det. :wacky:
 
Jeg sniker meg inn her :) svakt positiv test i dag 10 dpo. Håper spiren holder! Termin blir i så fall 4. April [emoji4]
 
Back
Topp