Førstemann eller en i rekka? Siste?

Nr 2 her.
Litt usikker om det er sist eller ikke. Jeg føler alt her i livet er lagt opp til å ha 2 barn (dessverre). Regner med vi får en følelse etter å ha fått andremann om vi ønsker flere eller ikke.
Nå gjenstår det bare å se om det faktisk er noe levende inni der. Skulle det vise seg å være 2 stk så er vi nok ganske ferdig med barn etter det.

Tredje og siste.. skulle egentlig prøve på nr3 i 2018, men livet skjedde...en lang sorgprosess pga dødsfall i nær familie gjor at jeg stilte spørmål til meg selv om jeg orket en baby til. Nå, etter noen år, så fant vi ut at det manglet noe❤️ så nå følte jeg/vi oss klar❤️

Dette blir, hvis alt går bra, nummer to. Førstemann er 1,5 år. Jeg har egentlig lyst på tre, men nå får vi ta en av gangen og kjenne hvordan det føles! :)

Nr 2. Har en gutt fra før og jeg vil ha 3 barn så håper jeg er heldig å får en til :shy:

Dette blir nummer to og truleg sistemann. Eg begynner å dra på åra.

Nr 1.

Får se hva vi orker videre. Har 8 på frys, så mulig vi prøver en til på de vi har der hvis dette skulle holde inn ;)

Dette er nr 2. Veit ikke om det er siste. Det var en veldig humpete vei for å få første, men gikk veldig fort å bli gravid denne gangen, men vanskelig å si om det går bra like bra som med første da han kom i uke 27+2, og har ikke hatt noen følger av det

Det blir våres første :Heartred Prøvd i mange år, nå ble det klaff på første forsøk IVF. Helt fantastisk, måtte det bare gå bra hele veien nå! Jeg blir 36 i år, så dette har vi ventet lenge på:Heartred

Dette blir Nummer 2 har ei på 6 mnd og ferdig med 2. med tanke på tid og ønonomi, jeg hater og gå gravid, og synnes nyfødt/ baby tiden er mye jobb og tøff:facepalm: så mannen skal snippe seg når siste kommer til verden:Heartred

Dette blir (forhåpentligvis) nr to og blir nok siste, er superlei av å prøve å bli gravid...

Nr 3 om alt går bra. Har to sønner på på straks 4 og 1 5 mnd. Dette er i utgangspunktet siste så fremt alt går bra. Blir selv 38 om en mnd og føler alderen sier stopp for min del etter dette.

Nr.3, og siste ! Er 37 år, og mine andre er 10 & 14 år (fra tidligere forhold), så blir en skikkelig attpåklatt ☺️

Nr.3, og siste ! Er 37 år, og mine andre er 10 & 14 år (fra tidligere forhold), så blir en skikkelig attpåklatt ☺️
Skal love deg at de kommer til å forgude den lille❤️ og like mye andre veien. Jentene mine på 13 og 15 er utrolig flinke med lillebror på 2 år. Og han elsker de. Så atpåklatt anbefales. :love2

Dette blir sistemann og en atpåklatt. Storebrødrene er 11 og snart 9 :)

Hyggelig å lese at flere har eldre barn også :happy:

Dette blir nr 3, har to barn på 10 og 13 fra et tidligere forhold. Var ung når jeg fikk de, og vært sammen med min mann siden barna var små. Vi har de på fulltid sammen og de ser på han som sin far. Planen har alltid vært å få egne barn en vakker dag, nå er babis endelig på vei.
Vi er litt uenig på en eller to.
Jeg tenker en, han tenker to.
Men jeg elsker å gå gravid, så spørs om det ikke blir en til, tett.
Han håper på tvillinger nå med en gang o_O

Nr 2 her.. har en jente på 13 år fra før. Har vanskelig graviditet bak meg og denne ser ut til å bli mye lik så her blir det siste graviditet. Selvom jeg kunne ønske å få to tette denne gangen. Men jeg får være glad og taknemmelig jeg klarer å gå igjennom denne graviditeten ❤️

Back
Topp