Førstemann eller en i rekka? Siste?

ruccola

Elsker forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Maiskolbene 2023 :-)
Tenkte det kunne være litt moro å høre hvilket nr i rekka maibarna er, og om dere ønsker flere eller stanser med denne? :happy:

Dette blir nummer 2 for meg om alt går bra. Vi har en gutt fra før på 10 måneder. :Heartblue
Jeg har «alltid» ønsket meg 3, men usikker på om det går pga alder og en del uflaks tidligere. Og så må jo jeg og mannen se hvordan det er å ha 2 først også, om vi overlever det, hehe…

Da jeg var ung så jeg for meg å få barna jeg ville ha før jeg ble 30. Det toget gikk for noen år siden for å si det sånn, og jeg fikk førstemann som 35-åring. :hilarious:

Dette blir nr2 hos meg. Elsker å være mamma, men hater å gå gravid, så dette blir nok sistemann. Skal vi ha flere barn så får enten mannen gå gravid eller ta det via adopsjon. Men er igrunn ganske fornøyd med 2 stk

Nr 1 her (hvis alt går bra). Første graviditet etter en del år med prøving, og andre ferskforsøk med IVF/ICSI.
Håper på 2, men kommer vi i mål med denne, og ikke klarer å få flere, så er det ufattelig mye bedre enn om vi ikke hadde klart noen :)

Nr.2 her. Har en gutt på 3 år fra før :happy: Og dette blir siste. Har alltid hatt lyst på 2, det holder for oss. Da er familien vår komplett :Heartred Så håper denne spiren sitter hele veien, mistet i uke 8 sist, så kjenner at jeg ikke har slått meg helt til ro enda

Nr 3 (og siste) om alt går bra! :)Har ei jenta på 4 og ei jenta på 1 (mai i fjor)! Begge dei to første tok 12 og 14 måna og bli gravide med, mens denna klaffa på første forsøk etter eg slutta på ppiller i august. Føles sjukt å skriva det, for eg ha alltid blitt irritert på ein måte på andre som blir gravid berre ein ser på mannen sin, mens me brukte lang tid på dei to første, haha! Men me gleda oss veldig, kryssa fingrane for ein lillebror denna gangen, sjølv om det hadde vore veldig praktisk mtp alt av kle og kjola om det blir ei jenta! Hjertlig velkomment er bebi uansett :Heartbigred

Dette blir nummer én, og tanken har alltid vært to stykker, men nå er jeg så opphengt i baby at jeg tror jeg vil ha tre :laughing002 Vi får vente å se! To stykker håper jeg i alle fall det blir:)

Nr 1 her (hvis alt går bra). Første graviditet etter en del år med prøving, og andre ferskforsøk med IVF/ICSI.
Håper på 2, men kommer vi i mål med denne, og ikke klarer å få flere, så er det ufattelig mye bedre enn om vi ikke hadde klart noen :)
Sant! Er utrolig takknemlig for den fine gutten vi allerede har om vi ikke lykkes i å få flere.
Får håpe mageboeren til oss alle blir boende helt til termin :Heartred

Nr 2 her om alt går bra. Hadde i utgangspunktet tenkt bare to, men nå lurer vi faktisk litt på tre, om vi orker og klarer (er 38, så ikke all verdens med tid).

Dette er nummer tre (de andre er født i 18 og 20), og dette blir nok siste ☺️

Her blir det nr 3 og siste ❤️ Når denne blir født har jeg ei på 4,5 år og en på 3 år :love017 Hadde det vært opp til meg kunne jeg sikkert hatt en nr 4 også, men det er ikke mannen med på :playful:

Det er nr 4 og burde være siste :wacky:

Nr 3 og siste

Nummer 3. Tar det som det kommer. Søsknene er født i 18 og 20. Hater å gå gravid, og jeg hadde vell nesten sagt stopp på nummer 2,etter alle plagene i svangerskapet. Men håper det blir iallefall en 3. Også får vi se ang en nummer 4

Dette er barn nr 2.
Har ett barn på 2 år fra før.
Ønsker meg 3 barn, men usikker på om jeg får med mannen på det. Og så må vi selvsagt vurdere det om vi har energi og overskudd til et 3. barn i fremtiden. Vi tar det som det kommer.

Har blir maibaby nr 5 i rekka ;) de andre barna er mellom 3 og 10, så det kommer til å være litt hektisk :D regner med at det blir siste.

Dette er nummer 1, og har to sa bak meg, vi vil ha to tette :)

Dette er nr 3! :-) De to andre er 2 år og 10 år! Tror nok dette er siste så skal prøve nyte svangerskapet! Forrige gang skrev jeg dagbok gjennom svangerskapet for hver dag/uke og det er utrolig koselig å lese på nå. Lite tips der altså!

Back
Topp